вторник, 30 января 2018 г.

Завдання на карантин

Українська мова

Вівторок
С. 122, впр. 288 (1,2), впр. 290 (списати весь текст, підкреслити іменники).
Середа
С. 123, впр. 292, с. 124, впр. 295 (списати речення, підкреслити підмет і присудок, над словами позначити частини мови).
Четвер
С. 124, впр. 296 (виконати завдання, у дібраних словах ІІ стовпчика позначити закінчення, основі, корінь, суфікс), впр. 297 (1, 2)
П'ятниця
с. 125, впр. 299 (1, 2), с. 127, впр. 302 (усно), впр. 303 (1, 2).
Крім того повторити всі правила по будові слова та іменнику, вивчити відмінки. Вони є у правилах з будови слова - змінювання іменника за запитаннями. Діти повинні знати назви іменників по порядку та їхні запитання.
Називний (хто?, шо?),
родовий (немає кого?, чого?),
давальний (даю кому?, чому?),
знахідний (знаходжу, бачу кого?, що?),
орудний (орудую, милуюсь ким?, чим:),
місцевий (на кому?, на чому?).

Математика

Понеділок (задавалось у минулу п'ятницю)
П. у. 8
№ 1 - позначити знаком "+" висловлювання. Перед цим є пояснення. Головне зрозуміти, що висловлювання - це речення, яке несе інформацію. Тому спонукальне та питальне речення не є висловлюваннями.Вони не несуть інформацію, а тільки запитують, або  спонукають до дії.
№ 2 ( пояснення на початку уроку 8).
№ 3 (усно).
№ 4 (усно. Вираз не є висловлюванням. Він може стати висловлюванням тільки тоді, коли ми його розв'яжемо. Він стане правильним висловлюванням, якщо розв'яжемо правильно. І стане неправильним висловлюванням, якщо розв'яжемо неправильно.).
№ 5 (позначити "+" або "-".
№ 6 (підкреслити правильне висловлювання).
№ 7 (усно).
№ 8, 9 ( записати кілька виразів і розв'язати).
№ 10 (підказка 14 - а; D = (5, 6, 7, 8, 9, 10); Е - результати виразів).
№№ 11, 12, 13, 14 - виконати завдання у цьому ж зошиті (обов'язкові обчислення).
№ 15 (у робочому зошиті)
№ 16 - за бажанням ( на 12 балів).
Вівторок
П. у. 9
Прочитати пояснення.
№ 1 ( "+" - правильні, "-" - неправильні).
№ 2 (записати число у рядку).
№ 3 (записати поряд рівності). Тут пригадуємо правило, як дізнатися на скільки одне число більше або менше від другого числа. Оскільки 5 більше 3, то від 5 віднімаємо 3, 7 менше 8, тл від 8 віднімаємо 7. Отримуємо рівності: 5 - 3 = 2; 8 - 7 = 1. Аналогічно - більше або менше у кілька разів: 12 : 2 = 6.
№ 4 Записати вираз, підставивши число замість х, коли результат буде неправильний.
№ 5 (виконати завдання, записавши напроти слова "вираз" або "висловл.").
№6 (заповнити таблицю)
№ 7 (у робочому зошиті) Якщо b = 9, то 73540 * b = 73540 * 9 = ... (внизу під виразом обов'язкове письмове обчислення)
№ 8 (усно скласти задачу, напроти записати вираз із числами і розв'язати).
№ 9 (розв'язати рівняння прямо в цьому зошиті).
Середа
П. у. 9
№ 10
№ 11 (у робочий зошит)
№ 12 (розв'язати прямо в цьому зошиті).
№ 13 ( скласти таблицю істинності)
П. у. 10
Прочитати пояснення.
№ 1 (розв'язати рівняння прямо в цьому зошиті, виконуючи обов'язково на вільних місцях обчисленя).
Четвер
П. у. 10
№№ 2, 3, 4 (виконати завдання).
№ 5 ( у робочому зошиті).
№ 6, 7, 8, 9 (виконати завдання)
П'ятниця
П. у. 11
Прочитати пояснення
№№1, 2 (виконати у робочому зошиті).
№№ 3, 5, 6, 7, 8 ( виконати завдання).

Літературне читання

с. 77 - 82 (читати, переказувати,відповідати на запитання)

Природознавство

Проект "Вирощування культурних рослин"
Вибрати одну із культурних рослин і розповісти вирощування і догляд від посіву до збирання урожаю. (не кущі і дерева). Бажано, щоб рослини не повторювалися. Робота має бути на аркуші А-4, складеному у книжечку. Бажано менше тексту. Можна використовувати схеми, фото...









Комментариев нет

Отправить комментарий