Тема тижня "Моє довкілля"
День перший: "Що мене оточує?"
День другий: "Які "таємниці" має шкільне подвір'я?"
Я досліджую світ
Сьогодні досліджували шкільне подвір'я. Для цього використовували 5 органів чуття:- Орган зору,
- орган нюху,
- орган смаку,
- орган слуху,
- орган дотику (тактильний).
Крім того, роздивляючись наше шкільне подвір'я, показували об'єкти природи та неприроди. Серед об'єктів природи виділяли живу та неживу природу. Завтра продовжимо цю тему.
У зошиті опрацювали с. 14-15 (на ГПД)
Математика
Рахували у прямому та зворотньому напрямку. Працювали над порядковими числівниками (котрий? - перший, другий, третій, четвертий...)У зошиті опрацьовували урок 14 (с. 24-25).
Виконували підготовчі вправи до дій додавання та віднімання.
Останній рядок діти писали олівцем. Якщо не правильно - можна виправити.
Українська мова
Обговорювали поняття "мова, усне та писемне мовлення, слово, звуки".У Букварі тільки перевірила читання. (Сьогодні уже читали краще). У зошиті писали с. 15.
На с. 15 прошу читати віршик 10 разів.
Скринька допитливих.
Вчора завели "Скриньку допитливих". Діти в неї склали записки із запитаннями. Тепер щодня ми дістаємо кілька запитань та пробуємо на них відповісти всі разом.Пропоную потішитися із уже опрацьованих запитань (мовою оригіналу)
- Чому людина п'є воду?
- Чому у танку зберігається багато патронів?
- Мене цікавлять зірки.
- Як краплі дощу випаровуються?
- Чому машини їдуть?
- Чому люди не можуть літати?
.
Комментариев нет
Отправить комментарий