вторник, 24 сентября 2019 г.

На уроках

Тема тижня "Моє довкілля"

День перший: "Що мене оточує?"
День другий: "Які "таємниці" має шкільне подвір'я?"

Я досліджую світ

Сьогодні досліджували шкільне подвір'я. Для цього використовували 5 органів чуття:

  • Орган зору, 
  • орган нюху, 
  • орган смаку,
  • орган слуху,
  • орган дотику (тактильний).
Прошу розпитати дітей, що вони із цього запам'ятали.
Крім того, роздивляючись наше шкільне подвір'я, показували об'єкти природи та неприроди. Серед об'єктів природи виділяли живу та неживу природу. Завтра продовжимо цю тему.
У зошиті опрацювали с. 14-15 (на ГПД)

Математика

Рахували у прямому та зворотньому напрямку. Працювали над порядковими числівниками (котрий? - перший, другий, третій, четвертий...)
У зошиті опрацьовували урок 14 (с. 24-25).
Виконували підготовчі вправи до дій додавання та віднімання.
Останній рядок діти писали олівцем. Якщо не правильно - можна виправити.

Українська мова

Обговорювали поняття "мова, усне та писемне мовлення, слово, звуки".
У Букварі тільки перевірила читання. (Сьогодні уже читали краще). У зошиті писали с. 15.
На с. 15 прошу читати віршик 10 разів.

Скринька допитливих.

Вчора завели "Скриньку допитливих". Діти в неї склали записки із запитаннями. Тепер щодня ми дістаємо кілька запитань та пробуємо на них відповісти всі разом.
Пропоную потішитися із уже опрацьованих запитань (мовою оригіналу)

  • Чому людина п'є воду?
  • Чому у танку зберігається багато патронів?
  • Мене цікавлять зірки.
  • Як краплі дощу випаровуються?
  • Чому машини їдуть?
  • Чому люди не можуть літати?
Правда, цікаво? Наших дітей цікавлять такі важливі речі!







.



Комментариев нет

Отправить комментарий