среда, 25 сентября 2019 г.

На уроках

Тема тижня "Моє довкілля"

День третій: "Які рослини ростуть на шкільному подвір'ї?"


Я досліджую світ 

Продовжували досліджувати шкільне подвір'я.
  • Розглядали рослинип, які ростуть на нашому подвір'ї. Побачили, що тут є дерева, кущі, трав'янисті рослини (жива природа).
  • Грали у гру "Камінчики". Кожна команда збирала камінчики, рахувала їх та викладала із них малюнок. Порівнювали, хто більше, хто менше назбирав, порівнювали числа
  • У лупу розглядали ці камінчики. Дійшли до висновку, що каміння - це нежива природа.
  • У класі команди розподіляли малюнки на дерева, кущі, трав'янисті рослини.
  • Дивилися відео, як розпускаються квіти, обговорили, чому вони - жива природа.

Фізична культура

Займалися у спортивному залі. 
  • Обговорили правила поведінки у залі (техніка безпеки)
  • Вивчали комплекс ранкової гімнастики
  • Грали в естафету з м'ячем. Вчилися бити м'яч об підлогу та ловити його у русі.
Прохання до батьків - прослідкуйте, щоб спортивна форма була у всіх. 5 учнів сьогодні без форми.

Українська мова

  • Повторювали поняття "Мова, мовлення, усне мовлення, писемне мовлення". 
  • Досліджували, чим відрізняється мова людини від мови тварин. Людина розмовляє словами. Кожне слово має своє значення. Досліджували значення знайомих та незнайомих слів.
  • Працювали у Букварі с. 18. Обговорювали, що таке бібліотека, правила поведінки в бібліотеці.
  • У зошиті працювали на с. 16. Віршик прошу вдома читати 10 разів.

Математика (Я досліджую світ - математична галузь)

  • Рахували в прямому та зворотньому напрямку. Рахували через один (парні та непарні числа)
  • У зошиті досліджували, який порядок подій (Урок 15, №№1, 2)
  • Розв'язували "Приклади з віконцем" - підставляли пропущені дані (№3)
  • Удосконалювали навички групування предметів (за розміром, кольором, формою) (№4)
  • Прослідковували зміни у фігурах (№5)
  • Завдання з логічним навантаженням (№7)
  • На ГПД прописали у клітинках.
Завдання №6 залишили на завтра.
Шановні батьки, нагадую, що зошит Петерсон носять діти щодня. Сьогодні у 4-х учнів його не було.

Образотворче мистецтво

Розфарбовували малюнок із розділу "Логіка в малюнках"
Перший малюнок містив у собі тільки живу природу. Потрібно було відшукати їжачка та розфарбувати у сірий колір. Решта - дерева, кущі, трава (зелені).
Другий малюнок - нежива природа (річка із хвилями, камінці, земля, небо, хмари).
Не всі виконали правильно завдання. Але будемо вчитися. Малюнок залишаємо вдома.




Комментариев нет

Отправить комментарий