Тема тижня
Батьківщина
Тема дня Якими рисами я маю володіти, щоб стати комусь захисником/захисницею? (до дня захисника України 14 жовтня)
Я досліджую світ
- Ранкове коло: привітання.
- Обговорення "Яке свято ми святкуємо незабаром?"
- Коротка історія свята.
Математика
- Досліджували об'ємні геометричні фігури (геометричні тіла): Куб, кулю, циліндр, конус.
- Працювали у зошиті Петерсон (завершували У.25 (геометричні тіла)
- Знайомилися із цифрою "5" (петерсон У.26)
- Креслили п'ятикутник, п'ятикутну зірку (прошу потренувати дітей креслити)
- Встановлювали відповідність між числами та кількістю предметів.
- Складали малюнки за даними виразами та навпаки - вирази за даними малюнками.
- Прописували цифру "5".
- Працювали над усним рахунком: усно обчислювали вирази та показували результати цифрами (попереднє та наступне числа, додавання та віднімання 1 в межах 10, додавання та віднімання на склад числа в межах 4). У щоденнику у частини дітей, які справилися із завданням є запис "Усний рахунок". Якщо такого запису немає, значить потрібно попрацювати над цим видом роботи вдома.
- Зошити робочі зібрала. Петерсени не всім роздала. Роздам у вівторок.
Музика
- Училися слухати та характеризувати класичну музику: П. І. Чайковський "Осіння мелодія"
- Продовжували вчити пісню "Осінь".
Фізична культура
Проводили конкурс для хлопчиків "Козацькі перегони.
Дякую усім батькам, які прийшли на наше свято та підтримали наших учасників!
Фото уже є у вайбері.
Комментариев нет
Отправить комментарий