понедельник, 18 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня
МОДА

Запитання дня
Що означає бути модним?
Як виявляти свою неповторність?

ЯДС (Мовно-літературна галузь)

1. Ранкове коло.
2. Дефіле із табличкою "1-І клас"
3. Розгадування ребуса, оголошення теми тижня.
4. Що зараз стає модним?

  • Носити вишиванку.
  • Прапор Українии.
  • Займатися спортом, слідкувати за своїм тілом.
  • Здорове харчування.
  • Виділятися із маси людей.

5. Слухання оповідання про творця Фейсбука. Обговорення.

  • Чому маленький хлопчик одягався не дуже гарно? (Для нього одяг - було не головне)
  • Що він створив, коли виріс?
  • Чому стиль одягу Цукерберга став модним?
6. Перегляд мультфільму про моду.

Українська мова

1. Стіна слів:
МОДА
МОДНИЦЯ
МОДЕЛЬЄР
МОДЕЛЬ - 5 зв., 6 б., 2 скл. (розібрали у зошиті з друкування). У цьому слові букв більше, тому що Ь (м'який знак) звука не позначає.
2. Буквар: с. 44 - 45.

  • Розглядали та обговорювали малюнок.
  • Працювали над віршиком "Абетка-лічилка": читали, обговорювали
  • Досліджували звуки та букви, які їх позначають. Виявили, що букви звучать інакше, не так як звуки.
  • Вдома прошу вірш читати не менше 5 разів.
3. Зошит "Малюю...": с. 8.

  • Прописували малу та велику букви "ЕМ".
  • Розгадували та лічили слова на с. 9.
  • Хоча вірш на с. 9 обведений, читати його вдома не потрібно.

4. Працювали на аркуші.
З'явився новий вид роботи на уроці української мови: "Щоденні 5"
Щоденні 5:
  • Читання для себе.
  • Письмо для себе.
  • Читання з другом.
  • Письмо з другом.
  • Робота зі словами.
Сьогодні в аркуші були присутні: письмо для себе, робота зі словами. Для частини дітей ця робота була важкою. Найбільша проблема - аналіз слова, який ми уже робили протягом кількох тижнів. Сподіваюся, що поступово діти зможуть виконувати такі завдання.
Аркуші зібрала, передивлюся, щоб для себе знати, на що звертати увагу. Завтра роздам. Прошу і Вас продивитися, як діти уміють виконувати завдання.

Математика

1. Усний рахунок. (робота із цифрами)
2. Знайомство із цифрою 8.
  • На що схожа.
  • Як утворити  у цифровому ряду від числа 7.
  • Із яких чисел складається (за відрізками)
3. Робота у зошиті Петерсон.
  • Опрацювали урок 13.
  • Урок 14 (тільки с. 29).
У робочому зошиті не працювали. Я їх зібрала.

Англійська мова


1. Вчили літеру С (сі).
2. Прописували на аркуші літеру С. 
3. Вдома прописати в зошиті в клітинку літери: A a B b C c. Той хто уже прописав перші дві літери, прописує лише третю.
4. На аркуші віршик читати не потрібно. Тільки обвести відповідні літери, які там прописувалися.
Прошу забезпечити свою дитину папкою для англійської мови, де будуть: зошит друкований, зошит робочий в клітинку, аркуші, які діти прописують. Тоді учень не буде розповідати вчительці з англ. мови та мені, що зошит забув удома. Робочий зошит в клітинку має бути підписаний всередині олівцем.















Комментариев нет

Отправить комментарий