вторник, 19 ноября 2019 г.

На уроках


Тема тижня
МОДА

Запитання дня
Що означає бути модним?
Як виявляти свою неповторність?

ЯДС (Природнича галузь)

1. Ранкове коло. Привітання.
2. Тематичний ряд слів (із цеглинками LEGO)

  • Об'єднання у групи.
  • Діти по черзі називають предмети одягу, створюють башту із кубиків LEGO.
  • Порівнюємо башти, рахуємо кубики.



3. Гра "Крамниця одягу".

  • Сортування речей за сезонами (пори року).
  • Порівняння: чого більше (менше) зимового чи літнього одягу, скільки взуття?...)
4. Гра "Що в коробці?"

  • Відкадування речей у коробці. Для кого вони потрібні? (Ножиці, нитки, голка, тканина, гудзики...)
  • Що їх об'єднує? (для шиття)
5. Робота із розмальовкою (діти взяли їх додому).
6. Обговорення казки "Попелюшка" (одяг, хто із героїв модний?)
7. Тварини-модники (Хто часто перевдягається? Чий "одяг" найяскравіший?). Догляд за улюбленими тваринами.

Математика

1. Усний рахунок. Робота із цифрами.
2. Робота в робочому зошиті.
  • Прописування числа 8 (прошу потренувати дітей у написанні цієї цифри, погано іще вдається)
  • Повторення поняття "Парні та непарні числа". Прописування непарних чисел: 1, 3, 5, 7. Прописування парних чисел: 2, 4, 6, 8.
  • Списування виразів з дошки (вчимося розміщувати у зошиті) та самостійне розв'язання цих виразів. 
  • Креслення квадрата зі стороною 4 см. (Іще раз прошу звернути увагу на те, як Ваша дитина креслить відрізки та чотирикутники по лініях клітинок).
  • Створювали історію на склад числа 8. Малювали відповідний малюнок у зошиті. Попросіть дітей розповісти.
8 - Сніговик - король. Він дуже великий, тому сидить на двох стільцях (4 і 4). У нього слуга - Буратіно, який обмахує Сніговика прапором, щоб тому не було жарко (може розтанути) (1 і 7). На запрошення до Сніговика прибув посол - Лебідь із гарячим чаєм у чайнику, щоб не замерзнути у крижаній країні (2 і 6). Верблюд не приїхав на запрошення, злякався холоду. Але вислав подарунок-посилку із яблуком (3 і 5).
3. Робота у зошиті Петерсон. Урок 14 до кінця.

Українська мова

1. Зошид для друкування
  • Розучували скоромовку:

Морж у морі днями кисне, 
Море для моржа корисне.
Морж на хвилях може спати, 
Може глибоко пірнати.
На уроці почали вчити, на ГПД - продовжили. Прошу вдома довчити. Завтра розповідають за "наліпку".
  • Виконували звуко-буквений аналіз слова МОРІ
МОРІ - 4 зв., 4 б., 2 скл.
Виникла проблема у вимовленні звуків у цьому слові. Діти іще не можуть відчути м'якість приголосного звука і називають його твердо. Будемо тренуватися.
2. Буквар.
  • Перевіряла читання  вірша на с. 45. Більшість дітей уже читає набагато краще. Це, звичайно заслуга батьків, які працюють із дітьми над читанням. Щиро Вам дякую! 
  • Досліджували походження слів "АБЕТКА", "АЗБУКА", "АЛФАВІТ" (с. 46).
  • Читали текст "Така різна мода".(слідкували за читанням учителя, читання деяких слів учнями). Вдома його читати 5 разів.
3. Зошит "Малюю..."
  • Прописували зразки на с. 9.
  • Писали букви та склади під диктовку.
Роботи перевірила, зошити роздала тим, то був на ГПД. Поки що результати не дуже хороші. Але це перший наш диктант. Тому прошу не засмучувати дітй своїми докорами, а краще - допомогти. (Але не в цьому зошиті.)
4. Стіна слів.

Польська мова

1. Повторювали шкільні речі.
2. Працювали над вимовою цифр від 1 до 10. 
Пишу вам транслітерацію: єден, два, тши, чтери, пєнчь, шешчь, шєдем, ошєм, джєвєнчь, джєшєнчь.
3. Повторювали голосні та приголосні звуки. 
4. Прописували букви та склади на аркуші. Їх дописати.






Комментариев нет

Отправить комментарий