Тема тижня
МОДА
Запитання дняЩо означає бути модним?
Як виявляти свою неповторність?
ЯДС (Природнича галузь)
1. Ранкове коло. Привітання.2. Тематичний ряд слів (із цеглинками LEGO)
- Об'єднання у групи.
- Діти по черзі називають предмети одягу, створюють башту із кубиків LEGO.
- Порівнюємо башти, рахуємо кубики.


- Сортування речей за сезонами (пори року).
- Порівняння: чого більше (менше) зимового чи літнього одягу, скільки взуття?...)
- Відкадування речей у коробці. Для кого вони потрібні? (Ножиці, нитки, голка, тканина, гудзики...)
- Що їх об'єднує? (для шиття)
6. Обговорення казки "Попелюшка" (одяг, хто із героїв модний?)
7. Тварини-модники (Хто часто перевдягається? Чий "одяг" найяскравіший?). Догляд за улюбленими тваринами.
Математика
1. Усний рахунок. Робота із цифрами.2. Робота в робочому зошиті.
- Прописування числа 8 (прошу потренувати дітей у написанні цієї цифри, погано іще вдається)
- Повторення поняття "Парні та непарні числа". Прописування непарних чисел: 1, 3, 5, 7. Прописування парних чисел: 2, 4, 6, 8.
- Списування виразів з дошки (вчимося розміщувати у зошиті) та самостійне розв'язання цих виразів.
- Креслення квадрата зі стороною 4 см. (Іще раз прошу звернути увагу на те, як Ваша дитина креслить відрізки та чотирикутники по лініях клітинок).
- Створювали історію на склад числа 8. Малювали відповідний малюнок у зошиті. Попросіть дітей розповісти.
3. Робота у зошиті Петерсон. Урок 14 до кінця.
Українська мова
1. Зошид для друкування
- Розучували скоромовку:
Морж у морі днями кисне,
Море для моржа корисне.
Морж на хвилях може спати,
Може глибоко пірнати.
На уроці почали вчити, на ГПД - продовжили. Прошу вдома довчити. Завтра розповідають за "наліпку".
- Виконували звуко-буквений аналіз слова МОРІ
Виникла проблема у вимовленні звуків у цьому слові. Діти іще не можуть відчути м'якість приголосного звука і називають його твердо. Будемо тренуватися.
2. Буквар.
- Перевіряла читання вірша на с. 45. Більшість дітей уже читає набагато краще. Це, звичайно заслуга батьків, які працюють із дітьми над читанням. Щиро Вам дякую!
- Досліджували походження слів "АБЕТКА", "АЗБУКА", "АЛФАВІТ" (с. 46).
- Читали текст "Така різна мода".(слідкували за читанням учителя, читання деяких слів учнями). Вдома його читати 5 разів.
- Прописували зразки на с. 9.
- Писали букви та склади під диктовку.
4. Стіна слів.
Польська мова
1. Повторювали шкільні речі.
2. Працювали над вимовою цифр від 1 до 10.
Пишу вам транслітерацію: єден, два, тши, чтери, пєнчь, шешчь, шєдем, ошєм, джєвєнчь, джєшєнчь.
3. Повторювали голосні та приголосні звуки.
4. Прописували букви та склади на аркуші. Їх дописати.
Комментариев нет
Отправить комментарий