среда, 20 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня
МОДА

Запитання дня
Хто створює модний одяг?

ЯДС (Соціальна і здоров'язбережувальна галузь/Громадянська та історична галузь)

1. Ранкове коло
2. Дослідження професій, задіяних у створенні одягу.
  • Стіна слів: МОДЕЛЬЄР, КРАВЧИНЯ, ШВАЧКА,ДИЗАЙНЕР, СТИЛІСТ, ПЕРУКАР, 
  • Відомі модельєри України: Андре Тан, Петро Сорока...
  • Робота із аркушем

Ми виконали завдання 1, 2, 3, 4, 6, 7.
Вдома потрібно читати віршик 10 разів. 
Завдання 5, 8 виконаємо завтра в школі. Тому прохання не забути цей аркуш взяти завтра до школи.
3. Прцювали із LEGO. Складали візерунок-пркрасу для одягу.



Образотворче мистецтво

Створювали дизайнерський образ та малювали одяг.






Українська мова

1. Перевіряла скоромовку. Дітки молодці. Лише одна дитина не вивчила. 
2. Буквар
  • Читали оповідання.
  • Знайомилися із писаними та друкованими буквами українського алфавіту.
3. "Малюю..."
  • Знайомилися із буквою "И". Розповідала про те, що в основному ця буква зустрічається всередині та вкінці слова. Хоча є 2 слова, які починаються з "И". Це - индик та ирга. Хоча слово индик має дві форми: индик, індик.
  • Прописували малу букву "и". На ГПД - с. 10 пропишуть до кінця.

Математика


1. Усного рахунку із цифрами не було.
2. Робота у робочому зошиті.
  • Прописування цифр.
  • НОВЕ. Порівнювали числа (більше, менше і на скільки). За допомогою малюнків на дошці.
  • Самостійно розв'язували приклади.
  • Креслили відрізки, довжиною 5 см та 3 см та порівнювали їх.


Комментариев нет

Отправить комментарий