Тиждень 19
Тема тижня
Ми - дослідники.
Ми - винахідники.
Запитання дня
Хто такий дослідник?
3. Бесіда на тему "Хто такі дослідники?"
4. Проведення елементарних спостержень та дослідів
1. Загальнорозвивальні вправи.
2. Ігри з баскетбольним м'ячем
4. Естафети з кеглями.
5. Гра "Вибивало"
2. Робота у Букварі (сс. 19 - 20)
Моє (м о й е ) - 4 зв., 3 б., 2 скл.
Завтра самостійна робота (списування, звуко-буквений аналіз слова)
2. Прописування числа 13 (складається із одного десятка і трьох одиниць)
3. Задача
У класі на перерві було 15 учнів. На коридор вийшли 5 учнів, Скільки учнів залишилося у класі?
4. Петерсон: урок 15 №№ 1, 2, 6, 7 (виконували на ГПД). Решта - не робити.
Тема тижня
Ми - дослідники.
Ми - винахідники.
Запитання дня
Хто такий дослідник?
ЯДС (Мовно-літературна галузь)
1. Ранкове коло- Привітання
- Щоденні новини (дата, день тижня, погода)
3. Бесіда на тему "Хто такі дослідники?"
4. Проведення елементарних спостержень та дослідів
- Розглядання шкірного покрову руки через лупу. (Що помітили?)
- Дослід із компасом (Повертаючи компас у різні боки, спостерігали за стрілкою. Висновок: намагнічена стрілка завжди повертається в одному напрямку - на північ)
- Засікаючи час пісочним годинником, рахували до 100. Помітили, що за хвилину діти доходять до різних чисел (70, 80, 100, 150...). Що голосніше - то повільніше рахують. Що тихіше - то швидше.
- Переливали воду з одного мірного стаканчика в інший. Висновок: із меншого стаканчика можна перелити воду в більший. А навпаки - ні. Вода має певний об'єм.
Фізична культура
1. Загальнорозвивальні вправи.
2. Ігри з баскетбольним м'ячем
- передача м'яча від грудей
- передача м'яча через підлогу
- ведення м'яча
- кидання м'яча у кошик.
4. Естафети з кеглями.
5. Гра "Вибивало"
Українська мова
1. Читання домашнього тексту "Компот".2. Робота у Букварі (сс. 19 - 20)
- Читали слова ( с. 19). Відпрацьовували чіткість читання букви Ї. Прочитується протяжно, на відміну від букви Й.
- В результаті дослідження слів, прийшли до висновку, що буква Ї позначає 2 звуки (ЙІ - завжди)
- Читали віршик "Це моя Україна" (с. 20). На завтра або післязавтра вірш напам'ять (хто як зможе).
- Прописали букву Ї
- У віршику позначили слова-предмети, ознаки, дії.
- Слово ЇЖАК - розібрали за звуками (с. 47) = о - о - (= приголосний м'який, о голосний, - приголосний твердий)
- Слова їжак, їжа, їжачиха, їжаченя - визначили зайве (їжа). Усі решта слів пов'язані за значенням із їжаком. Це слова-родичі.
- Писали під диктовку букви, склади, слова, речення.
- Виконували звуко-буквений аналіз слів "Юлія, моє"
Моє (м о й е ) - 4 зв., 3 б., 2 скл.
Завтра самостійна робота (списування, звуко-буквений аналіз слова)
- Робота над помилками (на ГПД)
Математика
1. Усний рахунок із цифровими блокнотами.2. Прописування числа 13 (складається із одного десятка і трьох одиниць)
3. Задача
У класі на перерві було 15 учнів. На коридор вийшли 5 учнів, Скільки учнів залишилося у класі?
- Мова іде про учнів
- Що із ними відбувалося?
- Вони були, потім ваийшли, потім - залишилися.
- Основні слова: було, вийшли, залишилися.
4. Петерсон: урок 15 №№ 1, 2, 6, 7 (виконували на ГПД). Решта - не робити.
Комментариев нет
Отправить комментарий