понедельник, 27 января 2020 г.

На уроках

Тиждень 19
Тема тижня
Ми - дослідники.
Ми - винахідники.
Запитання дня
Хто такий дослідник?

ЯДС (Мовно-літературна галузь)

1. Ранкове коло

  • Привітання
  • Щоденні новини (дата, день тижня, погода)
2. Розгадування ребуса (Дослідники)
3. Бесіда на тему "Хто такі дослідники?"
4. Проведення елементарних спостержень та дослідів

  • Розглядання шкірного покрову руки через лупу. (Що помітили?)
  • Дослід із компасом (Повертаючи компас у різні боки, спостерігали за стрілкою. Висновок: намагнічена стрілка завжди повертається в одному напрямку - на північ)
  • Засікаючи час пісочним годинником, рахували до 100. Помітили, що за хвилину діти доходять до різних чисел (70, 80, 100, 150...). Що голосніше - то повільніше рахують. Що тихіше - то швидше.
  • Переливали воду з одного мірного стаканчика в інший. Висновок: із меншого стаканчика можна перелити воду в більший. А навпаки - ні. Вода має певний об'єм.

Фізична культура


1. Загальнорозвивальні вправи.
2. Ігри з баскетбольним м'ячем
  • передача м'яча від грудей
  • передача м'яча через підлогу
  • ведення м'яча
  • кидання м'яча у кошик.
3. Естафети з тенісним м'ячем (метання з-за голови)
4. Естафети з кеглями.
5. Гра "Вибивало"

Українська мова

1. Читання домашнього тексту "Компот".
2. Робота у Букварі (сс. 19 - 20)
  • Читали слова ( с. 19). Відпрацьовували чіткість читання букви Ї. Прочитується протяжно, на відміну від букви Й.
  • В результаті дослідження слів, прийшли до висновку, що буква Ї позначає 2 звуки (ЙІ - завжди)
  • Читали віршик "Це моя Україна" (с. 20). На завтра або післязавтра вірш напам'ять (хто як зможе).
3. Зошит "Малюю..."

  • Прописали букву Ї
  • У віршику позначили слова-предмети, ознаки, дії.
  • Слово ЇЖАК - розібрали за звуками (с. 47) = о - о - (= приголосний м'який, о голосний, - приголосний твердий)
  • Слова їжак, їжа, їжачиха, їжаченя - визначили зайве (їжа). Усі решта слів пов'язані за значенням із їжаком. Це слова-родичі.
4. Робочий зошит

  • Писали під диктовку букви, склади, слова, речення.
  • Виконували звуко-буквений аналіз слів "Юлія, моє"
Юлія (й у л і й а) - 6 зв., 4 б, 3 скл.
Моє (м о й е ) - 4 зв., 3 б., 2 скл.
Завтра самостійна робота (списування, звуко-буквений аналіз слова)
  • Робота над помилками (на ГПД)

Математика

1. Усний рахунок із цифровими блокнотами.
2. Прописування числа 13 (складається із одного десятка і трьох одиниць)
3. Задача
    У класі на перерві було 15 учнів. На коридор вийшли 5 учнів, Скільки учнів залишилося у класі?

  • Мова іде про учнів
  • Що із ними відбувалося?
  • Вони були, потім ваийшли, потім - залишилися.
  • Основні слова: було, вийшли, залишилися.
Фото розв'язання у вайбері.
4. Петерсон: урок 15 №№ 1, 2, 6, 7 (виконували на ГПД). Решта - не робити.








Комментариев нет

Отправить комментарий