вторник, 28 января 2020 г.

На уроках

Тиждень 19
Тема тижня
Ми - дослідники.
Ми - винахідники.
Запитання дня
Як людина досліджує світ? 

ЯДС (Природнича галузь)

1. Ранкове коло
2. Щоденні новини.
3. Віртуальна подорож зимовим лісом
  • Перегляд відео "Зимовий ліс"
  • Відповіді на запитання "Що відчули?"
  • Побачили сніг, дерева в снігу, кущі, протоптана доріжка (орган зору - очі)
  • Доторкнулися до снігу, до дерев, відчули холод, ширшавий стовбур (орган чуття - шкіра)
  • Почули, як скрипить сніг під ногами, стукіт дятла (орган слуху - вуха)
  • Вдихнули і відчули свіже повітря, запах ялинки (орган нюху - ніс)
  • Лизнули сніг і відчули, що він не має смаку (орган смаку - язик)
4. Повторення органів чуття. Правила догляду за ними (слайдова презентація)

Математика

1. Каліграфічна хвилинка. Число 14 - двоцифрове, складається з одного десятка та чотирьох одиниць.
2. Графічний диктант.
3. Робота над задачею
У Оленки було 10 фішок. На уроці вчителька їй дала іще 5 фішок. Скільки фішок у неї стало?
Основні слова: було, дала, стало.
Б. - 10 ф.
Д. - 5 ф.
С. - ? ф.
               Розв'язання:
10 + 5 = 15 (ф.)
Відповідь: 15 фішок стало.
4. Самостійна робота. 
Здебільшого завдання схожі на попередню самостійну роботу. І результаьи уже кращі.
5. Петерсон: у. 15 завершили (на ГПД).
6. Щодені 3 (математика) - аркуші з рибками.

Українська мова

1. Запитала вірш у дітей, які вивчили на сьогодні. (на завтра повинні знати решта учнів).
2. Буквар.
  • Розглянули сторінку до кінця (як і що досліджують діти)
  • Працювали над скоромовкою (промовляли голосно, тихо, сумно, весело, із питальною інтонацією, із поступовим підвищенням сили голосу, із поступовим зниженням сили голосу, із пришвидшенням)
  • На завтра скоромовка - напам'ять.
3. Робочий зошит
  • Писали під диктовку.
  • Звуко-буквений аналіз слова.
  • Нове! Розподіляли слова у дві колонки: один, багато (однина, множина)
  • Списували речення з дошки та позначали у ньому слова-предмети, ознаки, дії.
  • Списували з телевізора слова *(тематика тижня) та визначали\, що із них "він", а що "вона".
4. Працювали із цеглинками. Вибирали слова до певної схеми (мікроскоп = о - - о - - о -).
5. Щоденні 5 (робота зі словами та реченнями на аркуші)
6. Робота над помилками (на ГПД).













Комментариев нет

Отправить комментарий