четверг, 30 января 2020 г.

На уроках 29 січня

Тиждень 19
Тема тижня
Ми - дослідники.
Ми - винахідники.
Запитання дня
Як людина доліджує світ?

ЯДС (досліди)

 Дослід 1. Розчинність речовин у воді.
  • Розчиняли у воді цукор, сіль, гречку, олію.
  • Спостерігали за розчинністю даних речовин.
  • Зробили висновки: не всі речовини розчиняються у воді:
- цукор і сіль розчинилися;
- гречка не розчинилася, впала на дно склянки;
- олія не розчинилася, піднялася на поверхню води;
- гречана крупа важча за воду, олія легша за воду.
Дослід 2. "Таємне письмо. "Реакція деяких речовин на тепло (вогонь).
  • Видавили сік лимона у склянку.
  • Дві групи створювали малюнок на аркуші лимонним соком.
  • Висушили аркуші з малюнком. Малюнка не стало видно.
  • Підігрівали малюнок над свічкою.
  • Висновок: від нагрівання кисла речовина лимонного соку темніє і залишає слід на аркуші.
  • Нагрівати можна і теплою праскою.
Дослід 3. Висаджування насіння квасолі (довготривалий)
  • підготовеа лунок для насіння (вата, вода)
  • викладання квасолі у лунки
  • накривання полдовини насіння папером (реакція насіння на світло і темряву)

Математика

1. Усний рахунок
2. Робочий зошит
  • Каліграфічна хвилинка. Число 15 - двоцифрове, складається із 1 десятка та 5 одиниць.
  • Графічний диктант.
  • Робота над задачею.
  • Приклади типу 10+5, 15-5, 15-10.
  • Креслення прямокутника
3. Петерсон
  • Знайомилися із поняттям "місткість"
  • визначали, що місткість вимірювати можна різними мірками: ложка, чашка, відро
  • загальноприйнята міра місткості - літр (1л)
  • №10. Розгадування зашифровки. Певні предмети вписуються в певні геометричні фігури. Відповідно слово МЕДИЦИНА.

Українська мова

1. Буквар (с. 21-22)
  • Вимова та розрізнення звуків Д (дзвінкий) та Т (глухий).
  • Читання слів (відпрацьовування чіткої вимови звуків у слова).
  • Виразне читання вірша "Пряля" (вдома його потрібно вивчити напам'ять)
2. Малюю...
  • Читання віршика продятла, визначення слів-предметів, ознак, дій.
  • Прописувння букви Д, д.
3. Робочий зошит
  • Диктант.
  • Робота над помилками.

Образотворче мистецтво

  • Знайомилися із поняттям "натюрморт"
  • Розглядали натюрморти, вибирали кращі, на думку дітей.
  • Підготовча робота до створення натюрморту (вписування контурів фруктів у прості геометричні фігури.















Комментариев нет

Отправить комментарий