четверг, 30 января 2020 г.

Завдання на період карантину

         Шановні батьки, у зв'язку з карантином, навчання стає дистанцйним.
Я постаралась максимально роз'яснити виконання завдань. Якщо виникнуть якісь питання, не соромтесь, телефонуйте. Я розумію. що більшість батьків працює. Але завдання дається із двох причин:
1. Щоб діти не забули того, що вивчили.
2. Щоб не відстали від програми. Наздоганяти завжди важче.
      Завдання даю до кінця наступного тижня. Якщо карантин продовжать, буде дано іще додаткове завдання.

Буквар:

с.22 вірш напам'ять;
с. 23-читати.

Щоденник читача

Читати щодня по 1-2 сторінки книжечки;
записувати у щоденник читача

Зошит "Малюю..."

С. 50 - 57 прописати буки Т, Ь, Г.

Робочий зошит

Нічого не писати. Але, якщо ви бачите, що у дитини проблеми у з'днанні букв, у письмі під диктовку, бажано позайматися у окремому зошиті (але без фанатизму).

Математика (Петерсон)

Урок 17.
№ 1. Скласти 4 рівності (дві на додавання і дві на віднімання)
№ 2. Аналогічно до першого.
№ 3. Задачі. Спочатку обговорити усно, а потім записати розв'язання у вигляді приклада (після задачі).
№ 4. Розв'язати вирази.
№ 5. Три задачі. Спочатку обговорити (я на батьківських зборах пояснювала аналіз задачі).
    а) Скільки птахів всього? (отже додавання)
    б) Залишилося більше чи менше бурульок? (менше - отже віднімання)
    в) До даної задачі дві дії. Скільки всього піднялося? (додавання) Скільки залишилося? (Залишилося менше, ніж було - отже віднімання. Від тих літаків, що були на аеродромі відняти ті, що піднялися)
№ 6. Приклади із віконцями. Зазвичай для дітей це не важко, Якщо виникають труднощі, пригадати, де тут ціле, а де - частина.
№ 7. За умовою завдання. Прописати у клітинках.
Урок 18.
Властивості величин такі ж самі, як і властивості чисел.

  • Якщо перше число дорівнює другому, то і друге число дорівнює першому.
  • Якщо перше число більше за друге, то друге число менше за перше.
  • Якщо перше число дорівнює другому, а друге дорівнює третьому, то перше число дорівнює третьому.
  • Якщо перше число більше за друге, а друге більше за третє, то перше число більше за третє.
Усі завдання цього уроку на основі цих властивостей.
Урок 19.
№ 1. Потрібно виміряти і підписати довжини всіх ланок (відрізків) ламаної, додати довжини червоної ламаної, довжини синьої ламаної і порівняти їх.
№ 2. Потрібно пригадати правило. Щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше від другого числа, треба від більшого числа відняти менше (правило потрібно вивчити напам'ять).
№ 3. Потрібно підрахувати масу мішка а (1+2), б (5-1). А потім розмістити їх на третіх терезах.
№ 4. Аналогічне №3.
№ 5. Два запитання, тому записуємо і розв'язуємо два вирази після задачі.
№ 6. На відрізку позначаємо дані.

  • Якщо Щука одного віку з Пугачем, то на відрізку вони на одній позначці (уже записано)
  • Якщо Чапля молодша, ніж Пугач, то її вік позначимо ближче до початку відрізка. 
  • Якщо Мавпа старша від Щуки, то її вік позначаємо далі (праворуч) від Щуки.
  • За малюнком видно, хто старший і хто молодший.
№ 7. Скласти вирази за малюнком.
№ 8. а) Всього (+)
        б) Решта - сині ( треба знайти частину)
        в) Уважніше - троянди не тварини.
№ 9. На кожній стороні квадрата дописати число, щоб сума трьох чисел дорівнювала числу всередині квадрата.
Урок 20. (виконуємо не все)
№№ 1, 2, 5, 6.
№7 Виконуємо так, як № 6 (у. 19)
№ 8. а) Є 6 різних послідовностей: ОТК, ОКТ, КОТ, КТО, ТОК, ТКО.
         б) Аналогічно до а). Записуємо тільки початкові букви слова.
Можна записати після завлання.
Прописати у клітинках.

Комментариев нет

Отправить комментарий