понедельник, 10 февраля 2020 г.

Завдання на період карантину з 10.02 по 14.02

Українська мова

1. Щоденник читача

  • Читати щодня 2-3 с. та записувати у щоденник читача.
2. Малюю...
  • Сс.60-63 (апостроф пропускаємо)
  • на прописаних сторінках у віршиках визначити слова-предмети, ознаки, дії.
3. Робочий зошит
  • Списування друкованих текстів писаними буквами у робочий зошит.
  1. Надворі була сильна гроза. Гуркотів гучний грім. Яскрава блискавка прорізала небо. Але діти в будинку не боялися. З ними були мама і тато.
  2. Борис пішов на річку. На березі жовтий пісок. Хлопець будує із нього замок. Будівля вийшла велика та гарна. Цікаво будувати!
  • У текстах обвести синім олівцем слова-предмети, червоним олівцем слова-дії, жовтим олівцем слова-ознаки.
  • звуко-буквений аналіз слів: яскрава, боялись,  синє, малюнок.
4. Правила 
Буви Я, Ю, Є, позначають два звуки (ЙА), (ЙУ), (ЙЕ) на початку слова та після голосного. Букви Я, Ю, Є позначають один звук (А), (У), (Е) після м'якого приголосного.

Математика

1. Зошит "Петерсон"
У. 20
№ 3 (задача)
У задачі є два запитання - тому і дві дії. У першій дії відповідаємо на перше запитання: "Скільки яблук з'їла Леся сьогодні?" (На 2 яблука більше, тому 3+2=5(ябл.) - сьогодні). У другій дії відповідаємо на друге запитання: "Скільки яблук з'їла Леся за два дні?(Разом, тому 3+5=8(ябл.) - всього).
№ 4 (задача) так само, як №3.
У.21
№ 1 (підготовка до розв'язування рівняння)
  • Спочатку потрібно з'ясувати, де у даному запису ціле, а де частини. над "віконцями" позначаємо ціле та частини буквами.
  • З'ясовується, що невідома частина. 
  • Потім пригадати правило "Щоб знайти частину, потрібно від цілого відняти іншу частину".
  • У цілому викреслюємо ті фігури, які є у частині.
  • Те, що залишилося, і є результатом.
№2 (підготовка до розв'язуванння рівняння)
  • Аналогічно до № 1.
  • Відрізняється тим, що замість "віконця" латинська буква Х (ікс).
№ 3 (підготовка до розв'язування рівняння)
  • Виконуємо за зразком (а).
  • Останній рядок: Х це ____ (малюємо, вписуємо результат віднімання)
  • Правило потрібно вивчити, якщо досі іще дитина не вивчила.
№ 4 (рівняння)
  • Розглядаємо малюнок із терезами.
  • Складаємо рівняння за малюнком. Ціле обводимо в кружечок, частини підкреслюємо.
  • Розв'язуємо рівняння за зразком.
№ 5 (задача)
Як №№ 1, 2 (у. 20).
№ 6 (завдання написане).


У. 22
№ 1, 2 (підготовка до рівнянь за попереднім зразком).
№ 3 (рівняння за попереднім зразком).
№ 4 ( порівняння: більше, менше, =)
№ 5 (завдання на знаходження цілого (нижні кружечки) та частин (верхні кружечки).
№ 6 (задача за зразком)
№ 7 
У даній задачі лише одне запитання. Але, щоб на нього відповісти, спочатку потрібно дізнатися, скільки рибок впіймав Володя сьогодні.
1) 3+1=4 (р.) - сьогодні;
2) 3+4=7 (р.) - всього. 
№ 8 (доповнити малюнки за аналогією), прописати в клітинках.
У. 23
№№ 1, 2, 3
У червоних віконцях доповнити запис.
№ 4 (задача)
1) 5-2=3 (грн) - морозиво;
2) 5+3=8 (грн) - разом.
№5, 8, прописати в клітинках 
№№ 6, 7 - пропускаємо.
Правила (Їх потрібно знати напам'ять, як вірш)
1. Щоб знайти частину, треба від цілого відняти іншу частину.
2. Щоб знайти ціле, треба додати всі його частини.
3. Щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше від другого числа, треба від більшого числа відняти менше.

















Комментариев нет

Отправить комментарий