среда, 19 февраля 2020 г.

Тема тижня
Види спорту. Олімпійські ігри


ЯДС

1. Ранкове коло
2. Види олімпійських ігор
3. Розповідь про футбольний клуб "Динамо" (Міронов Ігор)
4. Як стати дослідником (із попереднього тижня)
5. Продовжуємо вирощувати квасолю (досліджуємо розвиток насінини, висадження у грунт та її проростання у грунті) 

Українська мова

1. Буквар

  • Перевірила домашнє читання.
  • Читали наступні дві сторінки (вдома читати)
  • Обговорювали параолімпійські ігри.
2. "Малююю..."

  • Знайомилися зі знаком "апостроф".
Апостроф - це не буква.
Апостроф - це не розділовий знак, як кома, крапка, тире, двокрапка, крапка з комою.
Апостроф пишеться всередині слова після твердого приголосного, перед буквами "Я", "Ю", "Є", "Ї". (потрібно вивчити)
На слух при вимові ми відчуваємо розрив усередині слова.

  • Прописували апостроф та слова із ними.
  • Утворювали споріднені слова від поданих слів:
М'ята - м'ятний
камінь - кам'яний
дерево - дерев'яний

  • Визначили, що подані слова - це слова-предмети, а утворені - це слова-ознаки.
  • Позначили ці слова відповідними кольорами.
  • Позначили кольорами слова у віршику.
  • Виконали звуко-буквений аналіз слова "солов'ї".
3. Робочий зошит

  • Писали під диктовку букви, склади, слова, речення. У реченні позначили слова кольором (самостійна робота). 
  • Обговорили результати вчорашньої самостійної роботи (на берегах "В" - високий рівень, "Д" - достатній рівень (у записниках за "Д" та"В" - наліпки. 
  •  Прописали роботу над помилками (ГПД)
  • Списали текст, позначили кольором слова (ГПД)
Завтра перевірна моніторингова робота: 
     1.списування,
     2. позначення слів кольорами, 
     3. звуко-буквений аналіз слова.

Математика

1. Самостійна робота (перевірила, аркуші роздала, в записники записала)
2. Петерсон
У. 25 №№7, 8, клітинки (в класі),
У. 26 №№ 6, 7, 8, 9, клітинки (ГПД).

Англійська мова

Підручники роздала додому. Тепер їх носимо із собою.

  • Прописати у зошиті в клітинку,
  • Повторити слова с. 54 (підручник),
  • С. 111, впр. 4, 5 читати (підручник)

Комментариев нет

Отправить комментарий