Тема тижня
Види спорту. Олімпійські ігри
2. Робочий зошит
Урок 25 №№1-6.
Більшість виконали завданя. Але є учні, які не списали ці два невеликі тексти. Більша частина учнів не виконали звуко-буквенний аналіз чотирьох слів або не позначили у тексті слова-предмети, ознаки, дії. Звуко-буквений аналіз слів дехто зробив не за зразком або зовсім не зробив. Прошу у розданих зошитах доробити завдання на завтра. У четвер у дітей самостійна робота саме на списування тексту, позначення слів-предметів, ознак, дій, звуко-буквений аналіз слова.
На уроці вчили овочі. У підручнику с. 26. Розпитайтеся у дітей, що вони запам'ятали.
Повторювали дні тижня та місяці. Вони є у підручнику. Перевірте дітей. Це вони уже повинні знати.
А назви овочів вчителі дадуть - роздруківки.
Види спорту. Олімпійські ігри
Математика
1. Усний рахунок2. Робочий зошит
- Каліграфічна хвилинка. Число 17 - обговорили .
- Графічний диктант
- Задача (фото у вайбері)
- Приклади типу 15 + 2 - 10.
- Рівняння (фото у вайбері)
- Креслення прямокутника та розбиття його однією лінією на два трикутники.
Урок 25 №№1-6.
Українська мова
1. Буквар- Перевіряла вірш
- Читали Букви Г, Х.
- Писали під диктовку букви, склади, слова.
- Речення під диктовку, визначення у ньому самостійно слова-предмети, ознаки, дії.
- На ГПД списували текст, позначали слова-предмети, ознаки, дії.
Більшість виконали завданя. Але є учні, які не списали ці два невеликі тексти. Більша частина учнів не виконали звуко-буквенний аналіз чотирьох слів або не позначили у тексті слова-предмети, ознаки, дії. Звуко-буквений аналіз слів дехто зробив не за зразком або зовсім не зробив. Прошу у розданих зошитах доробити завдання на завтра. У четвер у дітей самостійна робота саме на списування тексту, позначення слів-предметів, ознак, дій, звуко-буквений аналіз слова.
Польська мова
Нагадую, що підручники з польської мови були роздані дітям додому. Але сьогодні більше половини учнів прийшли без підручників. Прошу вас контролювати наявність підручника польської мови у своїх дітей у віворок!На уроці вчили овочі. У підручнику с. 26. Розпитайтеся у дітей, що вони запам'ятали.
Повторювали дні тижня та місяці. Вони є у підручнику. Перевірте дітей. Це вони уже повинні знати.
А назви овочів вчителі дадуть - роздруківки.
Комментариев нет
Отправить комментарий