четверг, 12 марта 2020 г.

Дистанційне навчання

Добрий день, шановні батьки.
Карантин оголошено на 3 тижні, але карантин - це не канікули. Тому продовжуємо навчатись, але дистанційно.
За рекомендацією Департаменту освіти, учні повинні виконувати завдання, дані учителем. A учитель повинен контролювати його виконання і надавати рекомендації щодо його виконання.
Тому я пропоную вам виконані дітьми завдання фотографувати і відправляти мені на Е пошту. А я переглядатиму їх і давати відповіді на ваші листи. Це, як на мене, зручний вихід із ситуації. Я зможу контролювати виконання завдання, а ви зможете пересвідчитись у правильності виконання, або звернути увагу на помилки.
Моя пошта: pshenychniuk@gmail.com

Тепер завдання на перший тиждень.

Математика

Зошит Петерсон №4
Понеділок - вівторок
Урок 1.
Починається нова тема: "Лічба десятками"
Поговоріть з дітьми, що не завжди люди рахують одиничками. Іноді, якщо предметів багато, або вони дрібні, людина їх рахує десятками. Наприклад купуємо дес яток яєць, десятки горіхів... Спробуйте знайти у домі те, що можна порахувати десятками
№ 1
У цьому завданні саме і пропонується порахувати десятками (усно)
№ 2
Розв'язати задачі, записати їх розв'язання поруч ручкою: 3 дес. + 2 дес. = 5 дес.
Завдання г) - внести дані у схему задачі, потім розв'язати у клітинках.
№ 3
Розв'язати приклади.
№ 4
Десятки порівнюються так само, як і одиниці. Тому, виконуючи завдання, не потрібно обчислювати, а порівняти, як змінюються числа, які дії використовуються.
Десять крапочок дуже добре вписуються в трикутник. Це показано в рамочці. Саме тирикутник буде використовуватися в подальшому як десяток.
№ 5
Виконати завдання, написане в зошиті.
№ 6
Розклянути таблицю в квадраті і побачити закономірність. Перший квадрат: погоризонталі фігури однакові за кольором, повертикалі - за формою. Другий квадрат - аналогічно, тільки включається кількість.
№ 7
Виконати завдання.
Клінитики: відтворити трикутник крапочками. Звернути увагу, де саме, відносно клітинки, ставиться крапочка.


Середа
Урок 2
№ 1
Заповнити таблицю за зразком (трикутники, число із нулем, числівник - слово, яке означає це число)
№ 2
Позначити трикутники числом і, навпаки, число - трикутниками.
№ 3
Порівняти круглі числа (десятки)
№ 4
У Прямокутнику пропонується прочитати, як саме проговорюються такі приклади.
 Можна іще так: "До двадцяти додати сорок - дорівнює шістдесят", "Від сімдесяти відняти тридцять - дорівнює сорок".
Звертаю вашу увагу, що не "семидесяти"(це русизм), а сімдесяти.
Завдання а), б), в), г) виконуємо, промовляючи правильно дані числа (до двадцяти додати тридцять, від шістдесяти відняти десять, до сорока додати двадцять, від  дев'яноста відняти вісімдесят)
№ 5
Прочитати задачу, повторити, знайти умову та запитання задачі. Розв'язати, записати розв'язок після запитання. Відпровідь на друге запитання - усна.
№ 6 Розв'язати приклади.
Клітинки - прописати.
Четвер
Урок 3
№ 1
Розв'язати приклади, не забуваюч и про проміжкові відповіді.
№ 2
а), б) - Розв'язати та записати розв'язання після запитання. Не забувати визначати, що у задачі знаходимо - ціле чи частину.
в) усно складаємо задачі за виразами.
№ 3
Розв'язати задачу за умовою та поданою схемою до задачі. Не забуваємо про пояснення до дій (одним словом).
№ 4
Рівняння розв'язуємо без перевірки. Обов'язково позначаємо у рівнянні ціле (кружечком) та частини (рисками).
№ 5 (ребуси)
 Записати відповідь під  ребусом.
№ 6
Записати способи набору 60 к різними монетами. Монет багато.
№ 7
міряти відрізок різними мірками та записати результат.
№ 8
Дати відповідь на запитання.
№ 9
Записати розв'язання після запитання.
Клітинки прописати.
П'ятниця
Урок 4
Малюнок дециметра.
Що таке дециметр, я пояснювала. Дециметр - це десяток сантиметрів (децима - десять).
№ 1
Перетворення дециметрів у сантиметри за аналогією: десятки у одиниці.
№2
Перетврення сантиметрів у дециметри (одиниці у десятки)
№ 3
Розв'язати задачі, розв'язання записати після запитання.
№ 4
Порівняти величини довжини
№ 5
Виконати приклади. Звернути увагу на приклад 3 (сантиметри перетворюємо у дециметри - результат у дециметрах), приклад 4 (дециметри перетворюємо у сантиметри - результат у сантиметрах).
№ 6
Розщв'язуємо задачу, перетворюючи 30 см у 3 дм.
№№ 7, 8 - виконати завдання.
№ 9
 Спробувати погратися, взявши вирізані малюнки (добре розвиває логіку).
Клітинки прописати.

Українська мова

Буквар (протягом трьох тижнів):
с. 48 - розглянути малюнок, обговорити, скласти власний розпорядок дня на окремому аркуші А4.
с. 49  Монологічне мовлення. Розібратися із цим питання на даній сторінці. Діти повинні знати, що повідомлення, розповідь, переказ почутого чи прочитаного - це і є монологісне мовлення.
с. 50 Читати. Вірш "Тече вода з-під явора" вивчити напам'ять.

Понеділок
"Малюю, пишу, читаю."
Сс. 4-5.

  • Прописати даний елемент (маленький, великий)
  • Записати словами малюнки, повторити слова-предмети, які слова відповідають на запитання Хто?, Що?
  • Прочитати вірш. Визнати, що це: діалог чи монолог (діалог - розмова між двома). Визначити слова-звернення (той, до кого звертаються) зайчику, лисонько.
  • Звертання в усному мовленні виділяється паузами, а на письмі - комами.
  • Списати вірш.
  • Записати тварин, які пригадає дитина.

Вівторок
"Малюю, пишу, читаю."
Сс. 6-7.


    • Прописати даний елемент (маленький, великий).
    • Записати по одному слову-ознаці до даного малюнка.
    • Списти речення із Букваря (с. 47)
    • З'єднати початок та кінезь приказки олівцем під лінійку. Одну із них списати.
    • Прочитати, усно продовжити, списати, поділити слова на склади внизу дужками.
    • Записати комахи, які згпдає дитина.
    Середа
    "Малюю, пишу, читаю."
    Сс. 8-9.

    • Списати ерший рядок, дотримуючися зразка.
    • Дати відповідь на запитання одним словом з великої букви.
    • рочитати текст.
    • Списати текст "Тварина-велетень"
    • Записати тварин-плазунів, які пригадає дитина.
    Четвер - п'ятниця
    "Малюю, пишу, читаю."
    Сс. 10-11
    • Прописати даний елемент (маленький, великий).
    • Придумати да записати чистомовку, використовуючи слова-малюнки (курка, носоріг, бегемот).
    • Списати речення (писаними буквами) с. 50.
    • Записати назви птахів, які пригадає дитина.
    У зошиті прошу розфарбувати малюнки до с.11.
    Також можна списувати додатково тексти з Букваря у окремому зошиті, якщо ви бачите, що у вашої дитини це не дуже виходить. Але не перевантажуйте дітей.

    Читання

    Прошу читати щодня не менше 2 сторінок, вести щоденник читача.









    Комментариев нет

    Отправить комментарий