среда, 25 марта 2020 г.

Дистанційне навчання

Математика

Середа-четвер
Петерсон.У 5. Лічба десятків та одиниць.
№ 1
Пояснюється позначення: трикутник - десяток, крапка - одиниця.
Відповідно у завданні потрібно перетворити трикутники та крапки у десятки та одиниці.
№ 2
Виконати дії за зразком
Основне правило: до трикутників додаємо трикутники і до крапок додаємо крапки, від трикутників віднімаємо трикутники і від крапок віднімаємо крапки.
№ 3
Додавання та віднімання десятків та одиниць.
Основне правило: до десятків додаємо десяткм і до одиниць додаємо одиниці, від десятків віднімаємо десятки і від одиниць віднімаємо одиниці.

№ 4
Такі завдання уже виконували в класі. Вимірювали та креслили відрізки у дециметрах та сантиметрах.
Виконати вимри запропонованих предметів та записати їх над рядочками а), б), в).
№ 5
Виконати дії додавання та віднімання децимктрів та сантиметрів.
Основне правило: до дециметрів додаємо дециметри і до сантиметрів додаємо сантиметри, від дециметрів віднімаємо дециметри і від сантиметрів віднімаємо сантиметри.
№ 6
Рівняння. Обов'язково позначаємо ціле та частини.
№ 7
Завдання із логічним навантаженням. Посередині крісла ставити не можна. Подібне завдання було у зошиті № 3.
№ 8
Записати число у вільне віконце. Обов'язково записуємо над знаками-діями проміжкові результати.
Завдання у клітинках прописати.
П'ятниця
Робочий зошит
1. Від попередньої роботи вниз пропустити 4 клітинки. Посередині записати слово "Приклади". Розв'язати приклади
15+2-7         13...3 на... 
10+7-3         10...16 на...
18+2-10       9...4 на...
30-20+5       40...60 на...
19-9-8          11...2 на...
2. Пропустити вниз 2 клітинки. Накреслити відрізок АВ довжиною 1дм 1см. Позначити буквами кінці відрізка зверху, овжину відрізка - посередині знизу.
3. Пропустити 2 клітинки. Накреслити квадрат КМСР зі стороною 5 см. Позначити вершини квадрата буквами та довжину сторони під нижньоє стороною. Поділити його однією прямою лінією на трикутник та п'ятикутник.

Українська мова

"Малюю..." (середа - п'ятниця)
Сс.12-13.
1. Прописати елемент великих букв (як велика буква)
2. Зразок:
Риба (малюнок) - що робить? Плаває.
Пташка (малюнок) - що робить? Літає.
3. Прочитати загадки, позначити синім кольором слова-предмети, червоним - дії, жовтим - ознаки. Скласти та записати речення зі словами-відгадками.
Виконати звуко-буквений аналіз слова "Гребінь" (у третьому рядку після загадки про щуку)
4. Записати назви риб, між словами ставити коми, вкінці - крапка.
5. Усно скласти текст-розповідь.

Щоденник читача.

Читаємо та записуємо щодня. Чекаю фото.

Решта завдань

Крім того, нагадую, що діти повинні були на минулому тижні скласти розпорядок дня (аркуш А4 - презентація). Чекаю фото цієї роботи.
На пошту усім, чию адресу маю, відправила презентації. Діти повинні з ними ознайомитися. 
А от знати обов'язково вони повинні:
  • скільки місяців у році та їх назви
  • скільки днів у тижні та їх назви
  • скільки днів (діб) і місяці - 30, 31, 28, 29.
  • скільки годин має доба (24 години0
  • скільки хвилин має година (60)

Комментариев нет

Отправить комментарий