Тиждень 26
Весняні свята. Великдень
ЯДС
Стіна слів:
Великдень, Пасха - релігійне свято. Розповісти дітям про це свято.
Великодній кошик

Церква
Дзвони

Паска

Мотанка - лялька, яку з давніх часів робили українці. У цієї ляльки ніколи не робили очей. На лиці ниткою вихладали хрест.

Писанка - яйце, розписане спеціальними фарбами. В давні часи розписували (наносили малюнки) "живе" (поване) яйце. Через рік закопували його у першу ріллю для хорошого урожаю.

Крашанка - яйця, розфарбовані у червоний колір в цибулевому лушпинні. Зараз їх розфарбовують у різні кольори спеціальними харчовими фарбами.

Дряпанка. Яйце фарбували, а потім видряпували на ньому візерунки.

Крапанка. Спочатку на яйце крапали гарячим воском. Утворювались кружечки. Потім фарбували яйця у різні кольори. На місці, де був віск, яйце не зафарбовувалось.

Весна, веснянки, заклички, хороводи, весняні ігри. Можна подивитись мультфільм або фільм "Снігуронька". Там показуються веснянки.

Українська мова
Понеділок.Буквар, с 51
Розглянути малюнок. Відповідати на запитання "Що відбувається на малюнку?" Поговорити про свято Великдень.
Робочий зошит
Списати текст "Гра-закличка" як віршик. Позначити слова-предмети, ознаки, дії відповідно синім, жовтим, червоним олівцем. Виконати звуко-буквенний аналіз слова "Подвір'ячко". Нагадую, що після апострофа буква "Я" позначає два звуки (ЙА).
Гра-закличка
На дідове
полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко!
На наше подвір’ячко!
На весняні квіточки,
На маленькі діточки.
Тут вони граються,
Тебе дожидаються!
Вівторок. Буквар, с.52
- Повторити, що таке текст (Текст - це кілька речень, які пов'язані між собою за змістом. До тексту можна дібрати заголовок.).
- Повторити, з яких частин складається текст (Зачин, основна частина, кінцівка).
- Познайомитись із поняттям "текст-розповідь". У тексті-розповіді про щось розповідається, повідомляється.
- Гра-дослідження "Як скласти текст-розповідь?"
- Усно скласти текст-розповідь про сім'ю птахів.
Середа.
Буквар, с. 52
Прочитати текст "Ящірка"
Дати відповідь на запитання:
Дати відповідь на запитання:
- Чи це текст-розповідь? Якщо так, то чому?
- Це монолог чи діалог?
Четвер.
Буквар, с. 53-54
- Познайомитися із поняттям казка"
- Прочитати повідомлення про Олену Пчілку.
- Прочитати тест "У пригоді" з передбаченням.
- Нехай дитина розгляне малюнок, не читаючи тексту. Дасть відповідь на запитання "Про кого цей текст?"
- Читає першу частину (до позначки "Перша зупинка"). Передбачає події далі.
- Читає другу частину тексту (до позначки "Друга зупинка") Передбачає події далі.
- Читає третю частину тексту (до позначки "Третя зупинка"). Передбачає події далі. І так до кінця.
- Відповідає на запитання: "Це казка чи не казка? Чому?"
Робочий зошит. Списати першу частину казки (до першої зупинки). Позначити слова-предмети, ознаки, дії.
П'ятниця
Буквар
Переказуємо казку за запрпонованою послідовністю.
"Малюю, пишу, читаю"
Сс. 14-15
- Прописати зразки елементів.
- Прописати му-му-му-..., дібрати клички тварин (Міля, Зірка, Рябуха...).
- Відтворити пропущені слова у казці.
- Вивчити та записати з пам'яті прислів'я (с. 54).
Математика
Петерсон
Понеділок - вівторок
Урок 6
№ 1. Числа другого десятка утворюються за допомогою трьох частин (число + на + дцять) -
два + на + дцять. Це я уже пояснювала раніше дітям.
№ 2. Записати склад числа у вигляді суми двох чисел.
№ 3. Скласти рівності на додавання та віднімання за зразком.
№ 4. Розв'язати приклади-кульки та "прив'язати" їх до числа-результату.
№ 5. Прочитати задачу, переказати, визначити умову та запитання задачі. Обговорити: якщо команди вибувають, то їх стає більше чи менше? Скласти вираз та розв'язати його (після знака запитання).
№ 6. Обгворити, що у першій групі є зафарбовані фігури і незафаровані, замкнена ламана і замкнена крива лінія. У другій групі - так само. Але у першій групі всі фігури великі, а в другій - малі. Підписати під групами: великі, малі.
Прописати у клітинках, враховуючи закономірність.
Середа
Урок 7.
№ 1. Повторити, 1 дециметр має 10 сантиметрів. Перетворення дециметрів та сантиметрів у сантиметри.
№ 2. Зворотнє завдання. Перетворення сантиметрів у дециметри та сантиметри. Пригадуємо, що число 15 складається з 10 та 5 (10см та 5 см). 10см=1дм. Тому 15 см=1дм5см.
№ 3. Пояснення додавання та віднімання двоцифрових чисел. Нагадую, що до десятків додаємо десятки, до одиниць додаємо одиниці. При відніманні так само. Виконуємо завдання.
№ 4. Розв'язування прикладів (До десятків додаємо десятки, до одиниць.... )
Якщо немає десятків, то 13 + 2 (додаємо одиниці, а десятки залишаємо такі ж самі)
Якщо немає одиниць, то 17 - 10 (віднімаємо десятки, а одиниці залишаються такі ж самі).
Велике прохання, не показувати дітям спосіб письмового обчислення (в стовпчик). Дехто із батьків думає, що цим полегшує дітям обчислення, але, насправді, ваша дитина не навчиться обчислювати усно. А на усному рахунку будується все письмове обчислення в подальшому.
№ 5. Дитина читає задачу, переказує її, виділяє умову та запитання задачі, складає вираз та розв'язує його (пояснювала у попередньому уроці).
№ 6. Знайти і виправити помилки зеленою ручкою.
№ 7. Рівняння. Обов'язково позначити ціле кружечком, а чстини підкреслити червоним олівцем.
№ 8. Пояснити дитині, що монети - це ружечки, а гроші - це сума усіх чисел гаманця. Між малюнками записати; 4 ... 3; 12... 16 ( на місці крапок поствити знак більше/менше).
№ 9. Заповнити таблицю малюнками. Перший рядок: ялинка + ялинка, ялинка + будинок, ялинка + сніжинка, ялинка + прапорець. Отже у кожній парі першою стоїть ялинка. Розгляньте стовпчики і побачите там закономірність.
Прописати клітинки, врахувавши закономірність.
Четвер
Урок 8.
№ 1.
1. Заповнити табличку (кожен ряд починається з певного числа і далі всі числа по порядку).
2. Починаючи від числа 1, з'єднати числа по порядку. Вийде иалюнок.
№ 2. Порівняти числа та вирази (без обчислення)
№ 3. Записати числа, відповідно до трикутників з крапочками і навпаки.
№ 4. Розв'язати приклади, ілюструючи малюнками.
№ 5. Розв'язати приклади.
№ 6. Здачі, як завжди, чтаємо переказуємо, виділяємо умову, запитання.
а) Скільки всього взяли з кошика? (потрібно знайти ціле)
б) Скільки легковиків серед усіх? ( потрібно знайти частину)
в) Скільки було цукерок спочатку? ( спочатку - це ціле)
г) Цю задачу потрібно записати у дві дії. Спочатку знайти скільи всього купили ягід, а потім - скільки залишилося.
№ 7. Завдання з логічним навантаженням. Потрібно врахувати, що цілу фігуру розбивають на частини. Отже фігури - це і ціле і частини. Наприклад у першому малюнку 3 фігури: великий трикутник, малий трикутник та чотирикутник, а у третій - прямокутник (ціле), два трикутники, два п'ятикутники, чотирикутник.
№ 8. За допомогою числового відрізка розв'язати приклади. Наприклад, ставимо крапку на число 8 і робимо вперед 6 кроків (+6). Отримуємо 14.
№ 9. Це завдання можна розв'язати за допомогою відрізка.
6___?___ ___? (6 - рік тому, перший знак питання - зараз, другий знак питаня -
1 2
через 2 роки).
Прописати в клітинках, враховуючи закономірність.
П'ятниця
Урок 9 Двоцифрові числа (числа після 20).
№ 1. Утворення двоцифрових чисел. Трикутники - десятки, крапки - одиниці. У двоцифровому числі десятки завжди стоять на першому місці, одиниці - на другому. Звернути на це увагу дітей, тому що можуть плутати.
№ 2. Позначити числівники (числа, записані словами) спочатку малюнками, потім десятками та одиницями, потім двоцифровим числом. Після заповнення таблиці, іще раз попросити дитину, щоб показала десятки та одиниці.
№ 3. Виконати завдання.
№ 4. Усно.
№ 5. Виконати завдання.
№ 6. Заповнити схему. Розв'язати у клітинках. Слово "Розв'язання" не писати. Записуємо 1) з першої клітинки, 2) - в третій клітинці вниз, під ним слово "Відповідь".
№ 7. Розв'язати приклади, записавши результат і вставивши букви у табличку.
№ 8. Підготовка до теми "СиметрІя". Потрібно точно відмірювати клітинки праворуч та аналогічно ліворуч, поставити крапки. Лише потім їх з'єднати. Малюнки прошу розфарбувати.
Якщо ви гуляєте (сподіваюся не в людному місці) то спонукайте дитину поспостерігати за навколишнім світом. Результат спостереження - проєкт "Весняні зміни у природі" на аркуші А4 до кінця тижня (можна на вихідних).
Прошу заходити у свою пошту, я туди іще скину файли.
Прошу працювати із дітьми регулярно, щоб не накопичувалися завдання. Знаю, що вам важко, але ми нічого не можемо змінити. А діти мають навчатися.
Прошу не збирати всі виконані завдання на кінець тижня, а відправляти іх на пошту, по можливості, щодня. Важко перевіряти все зразу. А батькам, які перестали відправляти завдання, нагадую, наразі, - це ваш обов'язок.
Іще не всі мені надіслали "Розпорядок дня" та щоденик читача.
Бажаю усім здоров'я. Скучила за всіма дітьми та батьками!
два + на + дцять. Це я уже пояснювала раніше дітям.
№ 2. Записати склад числа у вигляді суми двох чисел.
№ 3. Скласти рівності на додавання та віднімання за зразком.
№ 4. Розв'язати приклади-кульки та "прив'язати" їх до числа-результату.
№ 5. Прочитати задачу, переказати, визначити умову та запитання задачі. Обговорити: якщо команди вибувають, то їх стає більше чи менше? Скласти вираз та розв'язати його (після знака запитання).
№ 6. Обгворити, що у першій групі є зафарбовані фігури і незафаровані, замкнена ламана і замкнена крива лінія. У другій групі - так само. Але у першій групі всі фігури великі, а в другій - малі. Підписати під групами: великі, малі.
Прописати у клітинках, враховуючи закономірність.
Середа
Урок 7.
№ 1. Повторити, 1 дециметр має 10 сантиметрів. Перетворення дециметрів та сантиметрів у сантиметри.
№ 2. Зворотнє завдання. Перетворення сантиметрів у дециметри та сантиметри. Пригадуємо, що число 15 складається з 10 та 5 (10см та 5 см). 10см=1дм. Тому 15 см=1дм5см.
№ 3. Пояснення додавання та віднімання двоцифрових чисел. Нагадую, що до десятків додаємо десятки, до одиниць додаємо одиниці. При відніманні так само. Виконуємо завдання.
№ 4. Розв'язування прикладів (До десятків додаємо десятки, до одиниць.... )
Якщо немає десятків, то 13 + 2 (додаємо одиниці, а десятки залишаємо такі ж самі)
Якщо немає одиниць, то 17 - 10 (віднімаємо десятки, а одиниці залишаються такі ж самі).
Велике прохання, не показувати дітям спосіб письмового обчислення (в стовпчик). Дехто із батьків думає, що цим полегшує дітям обчислення, але, насправді, ваша дитина не навчиться обчислювати усно. А на усному рахунку будується все письмове обчислення в подальшому.
№ 5. Дитина читає задачу, переказує її, виділяє умову та запитання задачі, складає вираз та розв'язує його (пояснювала у попередньому уроці).
№ 6. Знайти і виправити помилки зеленою ручкою.
№ 7. Рівняння. Обов'язково позначити ціле кружечком, а чстини підкреслити червоним олівцем.
№ 8. Пояснити дитині, що монети - це ружечки, а гроші - це сума усіх чисел гаманця. Між малюнками записати; 4 ... 3; 12... 16 ( на місці крапок поствити знак більше/менше).
№ 9. Заповнити таблицю малюнками. Перший рядок: ялинка + ялинка, ялинка + будинок, ялинка + сніжинка, ялинка + прапорець. Отже у кожній парі першою стоїть ялинка. Розгляньте стовпчики і побачите там закономірність.
Прописати клітинки, врахувавши закономірність.
Четвер
Урок 8.
№ 1.
1. Заповнити табличку (кожен ряд починається з певного числа і далі всі числа по порядку).
2. Починаючи від числа 1, з'єднати числа по порядку. Вийде иалюнок.
№ 2. Порівняти числа та вирази (без обчислення)
№ 3. Записати числа, відповідно до трикутників з крапочками і навпаки.
№ 4. Розв'язати приклади, ілюструючи малюнками.
№ 5. Розв'язати приклади.
№ 6. Здачі, як завжди, чтаємо переказуємо, виділяємо умову, запитання.
а) Скільки всього взяли з кошика? (потрібно знайти ціле)
б) Скільки легковиків серед усіх? ( потрібно знайти частину)
в) Скільки було цукерок спочатку? ( спочатку - це ціле)
г) Цю задачу потрібно записати у дві дії. Спочатку знайти скільи всього купили ягід, а потім - скільки залишилося.
№ 7. Завдання з логічним навантаженням. Потрібно врахувати, що цілу фігуру розбивають на частини. Отже фігури - це і ціле і частини. Наприклад у першому малюнку 3 фігури: великий трикутник, малий трикутник та чотирикутник, а у третій - прямокутник (ціле), два трикутники, два п'ятикутники, чотирикутник.
№ 8. За допомогою числового відрізка розв'язати приклади. Наприклад, ставимо крапку на число 8 і робимо вперед 6 кроків (+6). Отримуємо 14.
№ 9. Це завдання можна розв'язати за допомогою відрізка.
6___?___ ___? (6 - рік тому, перший знак питання - зараз, другий знак питаня -
1 2
через 2 роки).
Прописати в клітинках, враховуючи закономірність.
П'ятниця
Урок 9 Двоцифрові числа (числа після 20).
№ 1. Утворення двоцифрових чисел. Трикутники - десятки, крапки - одиниці. У двоцифровому числі десятки завжди стоять на першому місці, одиниці - на другому. Звернути на це увагу дітей, тому що можуть плутати.
№ 2. Позначити числівники (числа, записані словами) спочатку малюнками, потім десятками та одиницями, потім двоцифровим числом. Після заповнення таблиці, іще раз попросити дитину, щоб показала десятки та одиниці.
№ 3. Виконати завдання.
№ 4. Усно.
№ 5. Виконати завдання.
№ 6. Заповнити схему. Розв'язати у клітинках. Слово "Розв'язання" не писати. Записуємо 1) з першої клітинки, 2) - в третій клітинці вниз, під ним слово "Відповідь".
№ 7. Розв'язати приклади, записавши результат і вставивши букви у табличку.
№ 8. Підготовка до теми "СиметрІя". Потрібно точно відмірювати клітинки праворуч та аналогічно ліворуч, поставити крапки. Лише потім їх з'єднати. Малюнки прошу розфарбувати.
Природнича галузь
Передбачає спостереження за змінами у природі навесні (як змінилися дерева, які квіти з'явилися першими, розпукування бруньок, проростання трав'янистих рослин). Спостереження за тваринами. Перелітні та осілі птахи нашої місцевості.Якщо ви гуляєте (сподіваюся не в людному місці) то спонукайте дитину поспостерігати за навколишнім світом. Результат спостереження - проєкт "Весняні зміни у природі" на аркуші А4 до кінця тижня (можна на вихідних).
Прошу заходити у свою пошту, я туди іще скину файли.
Прошу працювати із дітьми регулярно, щоб не накопичувалися завдання. Знаю, що вам важко, але ми нічого не можемо змінити. А діти мають навчатися.
Прошу не збирати всі виконані завдання на кінець тижня, а відправляти іх на пошту, по можливості, щодня. Важко перевіряти все зразу. А батькам, які перестали відправляти завдання, нагадую, наразі, - це ваш обов'язок.
Іще не всі мені надіслали "Розпорядок дня" та щоденик читача.
Бажаю усім здоров'я. Скучила за всіма дітьми та батьками!
Комментариев нет
Отправить комментарий