понедельник, 30 марта 2020 г.

Дистанційне навчання


Тиждень 26 
Весняні свята. Великдень

ЯДС

Стіна слів:
Великдень, Пасха - релігійне свято. Розповісти дітям про це свято.
2016 Апрель
Великодній кошик 

Новини / Запоріжці збирають Великодній кошик для бійців АТО













Церква
Преображенская церковь на Соломенской площади (на Соломенке)
Дзвони

На Волині в церквах почали бити в дзвони проти коронавірусу. ВІДЕО ...
Паска


Пасха 2019: когда отмечают, подготовка, традиции и выходные | NEWSONE
Мотанка - лялька, яку з давніх часів робили українці. У цієї ляльки ніколи не робили очей. На лиці ниткою вихладали хрест.
Лялька-мотанка: цікаві факти та традиції - Amazing Ukraine ...
Писанка - яйце, розписане спеціальними фарбами. В давні часи розписували (наносили малюнки) "живе" (поване) яйце. Через рік закопували його у першу ріллю для хорошого урожаю.
Українська писанка традиційна та сучасна - історія, символи та як ...
Крашанка - яйця, розфарбовані у червоний колір в цибулевому лушпинні. Зараз їх розфарбовують у різні кольори спеціальними харчовими фарбами.
Скачать обои цыпленок, петух, курица, банты, праздник, цветные ...
Дряпанка. Яйце фарбували, а потім видряпували на ньому візерунки.
Дряпанки: найпростіший варіант розпису великодніх яєць | Ідеї декору
Крапанка. Спочатку на яйце крапали гарячим воском. Утворювались кружечки. Потім фарбували яйця у різні кольори. На місці, де був віск, яйце не зафарбовувалось.
Крашанка, писанка, крапанка, драпанка: разбираемся в видах ...
Весна, веснянки, заклички, хороводи, весняні ігри. Можна подивитись мультфільм або фільм "Снігуронька". Там показуються веснянки.
Реферат

Українська мова

Понеділок. 
Буквар, с 51

Розглянути малюнок. Відповідати на запитання "Що відбувається на малюнку?" Поговорити про свято Великдень.
Робочий зошит
Списати текст "Гра-закличка" як віршик. Позначити слова-предмети, ознаки, дії відповідно синім, жовтим, червоним олівцем. Виконати звуко-буквенний аналіз слова "Подвір'ячко". Нагадую, що після апострофа буква "Я" позначає два звуки (ЙА).
      Гра-закличка
Вийди, вийди, сонечко
На дідове полечко,
 На бабине зіллячко,
 На наше подвір’ячко!
 На весняні квіточки,
 На маленькі діточки.
 Тут вони граються,
 Тебе дожидаються!
Вівторок.  
Буквар, с.52

  • Повторити, що таке текст (Текст - це кілька речень, які пов'язані між собою за змістом. До тексту можна дібрати заголовок.). 
  • Повторити, з яких частин складається текст (Зачин, основна частина, кінцівка).
  • Познайомитись із поняттям "текст-розповідь". У тексті-розповіді про щось розповідається, повідомляється. 
  • Гра-дослідження "Як скласти текст-розповідь?"
  • Усно скласти текст-розповідь про сім'ю птахів. 
Робочий зошит. У робочому зошиті записати завершення (кінцівку) складеного  тексту. Позначити слова-предмети, ознаки, дії. Виконати звуко-буквений аналіз слова "Пташенята"

Середа. 
Буквар, с. 52
Прочитати текст "Ящірка"
Дати відповідь на запитання:
  • Чи це текст-розповідь? Якщо так, то чому?
  • Це монолог чи діалог?
Робочий зошит. Записати у робочий зошит пораду цим хлопчикам (1 речення). Позначити слова-предмети, ознаки, дії. Виконати звуко-буквенний аналіз слова "Ящірка" (нагадую, що буква Я на початку слова позначає два звуки, буква Щ завжди позначає два звуки)
Четвер. 
Буквар, с. 53-54
  • Познайомитися із поняттям казка"
  • Прочитати повідомлення про Олену Пчілку.
  • Прочитати тест "У пригоді" з передбаченням.
Читання з передбаченням
  1. Нехай дитина розгляне малюнок, не читаючи тексту. Дасть відповідь на запитання "Про кого цей текст?"
  2. Читає першу частину (до позначки "Перша зупинка"). Передбачає події далі.
  3. Читає другу частину тексту (до позначки "Друга зупинка") Передбачає події далі.
  4. Читає третю частину тексту (до позначки "Третя зупинка"). Передбачає події далі. І так до кінця.
  5. Відповідає на запитання: "Це казка чи не казка? Чому?"
Робочий зошит. Списати першу частину казки (до першої зупинки). Позначити слова-предмети, ознаки, дії.
П'ятниця
Буквар
Переказуємо казку за запрпонованою послідовністю.
"Малюю, пишу, читаю"
Сс. 14-15
  • Прописати зразки елементів.
  • Прописати му-му-му-..., дібрати клички тварин (Міля, Зірка, Рябуха...).
  • Відтворити пропущені слова у казці.
  • Вивчити та записати з пам'яті прислів'я (с. 54).

Математика

Петерсон
Понеділок - вівторок
Урок 6
№ 1. Числа другого десятка утворюються за допомогою трьох частин (число + на + дцять) -
два + на + дцять. Це я уже пояснювала раніше дітям.
№ 2. Записати склад числа у вигляді суми двох чисел.
№ 3. Скласти рівності на додавання та віднімання за зразком.
№ 4. Розв'язати приклади-кульки та "прив'язати" їх до числа-результату.
№ 5. Прочитати задачу, переказати, визначити умову та запитання задачі. Обговорити: якщо команди вибувають, то їх стає більше чи менше? Скласти вираз та розв'язати його (після знака запитання).
№ 6. Обгворити, що у першій групі є зафарбовані фігури і незафаровані, замкнена ламана і замкнена крива лінія. У другій групі - так само. Але у першій групі всі фігури великі, а в другій - малі. Підписати під групами: великі, малі.
Прописати у клітинках, враховуючи закономірність.
Середа
Урок 7.
№ 1. Повторити, 1 дециметр має 10 сантиметрів. Перетворення дециметрів та сантиметрів у сантиметри.
№ 2. Зворотнє завдання. Перетворення сантиметрів у дециметри та сантиметри. Пригадуємо, що число 15 складається з 10 та 5 (10см та 5 см). 10см=1дм. Тому 15 см=1дм5см.
№ 3. Пояснення додавання та віднімання двоцифрових чисел. Нагадую, що до десятків додаємо десятки, до одиниць додаємо одиниці. При відніманні так само. Виконуємо завдання.
№ 4. Розв'язування прикладів (До десятків додаємо десятки, до одиниць.... )
Якщо немає десятків, то 13 + 2 (додаємо одиниці, а десятки залишаємо такі ж самі)
Якщо немає одиниць, то 17 - 10 (віднімаємо десятки, а одиниці залишаються такі ж самі).
Велике прохання, не показувати дітям спосіб письмового обчислення (в стовпчик). Дехто із батьків думає, що цим полегшує дітям обчислення, але, насправді, ваша дитина не навчиться обчислювати усно. А на усному рахунку будується все письмове обчислення в подальшому.
№ 5. Дитина читає задачу, переказує її, виділяє умову та запитання задачі, складає вираз та розв'язує його (пояснювала у попередньому уроці).
№ 6. Знайти і виправити помилки зеленою ручкою.
№ 7. Рівняння. Обов'язково позначити ціле кружечком, а чстини підкреслити червоним олівцем.
№ 8. Пояснити дитині, що монети - це ружечки, а гроші - це сума усіх чисел гаманця. Між малюнками записати; 4 ... 3;  12... 16 ( на місці крапок поствити знак більше/менше).
№ 9. Заповнити таблицю малюнками. Перший рядок: ялинка + ялинка, ялинка + будинок, ялинка + сніжинка, ялинка + прапорець. Отже у кожній парі першою стоїть ялинка. Розгляньте стовпчики і побачите там закономірність.
Прописати клітинки, врахувавши закономірність.
Четвер 
Урок 8.
№ 1.
1. Заповнити табличку (кожен ряд починається з певного числа і далі всі числа по порядку).
2. Починаючи від числа 1, з'єднати числа по порядку. Вийде иалюнок.
№ 2. Порівняти числа та вирази (без обчислення)
№ 3. Записати числа, відповідно до трикутників з крапочками і навпаки.
№ 4. Розв'язати приклади, ілюструючи малюнками.
№ 5. Розв'язати приклади.
№ 6. Здачі, як завжди, чтаємо переказуємо, виділяємо умову, запитання.
а) Скільки всього взяли з кошика?  (потрібно знайти ціле)
б) Скільки легковиків серед усіх? ( потрібно знайти частину)
в) Скільки було цукерок спочатку? ( спочатку - це ціле)
г) Цю задачу потрібно записати у дві дії. Спочатку знайти скільи всього купили ягід, а потім - скільки залишилося.
№ 7. Завдання з логічним навантаженням. Потрібно врахувати, що цілу фігуру розбивають на частини. Отже фігури - це і ціле і частини. Наприклад у першому малюнку 3 фігури: великий трикутник, малий трикутник та чотирикутник, а у третій - прямокутник (ціле), два трикутники, два п'ятикутники, чотирикутник.
№ 8. За допомогою числового відрізка розв'язати приклади. Наприклад, ставимо крапку на число 8 і робимо вперед 6 кроків (+6). Отримуємо 14.
№ 9. Це завдання можна розв'язати за допомогою відрізка.
6___?___ ___? (6 - рік тому, перший знак питання - зараз, другий знак питаня -
    1           2
 через 2 роки).
Прописати в клітинках, враховуючи закономірність.
П'ятниця
Урок 9 Двоцифрові числа (числа після 20).
№ 1. Утворення двоцифрових чисел. Трикутники - десятки, крапки - одиниці. У двоцифровому числі десятки завжди стоять на першому місці, одиниці - на другому. Звернути на це увагу дітей, тому що можуть плутати.
№ 2. Позначити числівники (числа, записані словами) спочатку малюнками, потім десятками та одиницями, потім двоцифровим числом. Після заповнення таблиці, іще раз попросити дитину, щоб показала десятки та одиниці.
№ 3. Виконати завдання.
№ 4. Усно.
№ 5. Виконати завдання.
№ 6. Заповнити схему. Розв'язати у клітинках. Слово "Розв'язання" не писати. Записуємо 1) з першої клітинки, 2) - в третій клітинці вниз, під ним слово "Відповідь".
№ 7. Розв'язати приклади, записавши результат і вставивши букви у табличку.
№ 8. Підготовка до теми "СиметрІя". Потрібно точно відмірювати клітинки праворуч та аналогічно ліворуч, поставити крапки. Лише потім їх з'єднати. Малюнки прошу розфарбувати.

Природнича галузь

Передбачає спостереження за змінами у природі навесні (як змінилися дерева, які квіти з'явилися першими, розпукування бруньок, проростання трав'янистих рослин). Спостереження за тваринами. Перелітні та осілі птахи нашої місцевості.
Якщо ви гуляєте (сподіваюся не в людному місці) то спонукайте дитину поспостерігати за навколишнім світом. Результат спостереження - проєкт "Весняні зміни у природі" на аркуші А4 до кінця тижня (можна на вихідних).
Прошу заходити у свою пошту, я туди іще скину файли.
Прошу працювати із дітьми регулярно, щоб не накопичувалися завдання. Знаю, що вам важко, але ми нічого не можемо змінити. А діти мають навчатися.
Прошу не збирати всі виконані завдання на кінець тижня, а відправляти іх на пошту, по можливості, щодня. Важко перевіряти все зразу. А батькам, які перестали відправляти завдання, нагадую, наразі, - це ваш обов'язок.
Іще не всі мені надіслали "Розпорядок дня" та щоденик читача.
Бажаю усім здоров'я. Скучила за всіма дітьми та батьками!






















Комментариев нет

Отправить комментарий