понедельник, 6 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання.

Тема тижня "Навіщо їсти"

Стіна слів у "Сlassroom"

Понеділок

Українська мова
Буквар с.55
(Розглянути малюнок, Обговорити:
1. Що відбуваються на малюнку?
2. Які продукти харчування зображені на малюнку?
3. Розподілити їх по групах (усно):

  • Молочні продукти
  • М'ясні та рибні продукти
  • Овочі
  • Фрукти
"Малюю..." с. 16

  • Прописати зразок у першому рядку.
  • Виконати звуко-буквенний аналіз слова "Їжа" у другому рядку"
  • Записати дві назви річок України.
  • Встановити правильний порядок речень, щоб утворився текст. Порядок речень пронумерувати  у квадратиках.
  • У 1 та 2 реченнях обвести кольоровими олівцями слова-предмети, ознаки, дії.
  • Текст не списуємо.
Математика
Петерсон
Урок 10
№ 1. Виконати завдання: а), г) - усно, б), в) - над числом записати попереднє або наступне числа.
№ 2. Зверніть увагу, що у колонках та рядках повторюються або десятки, або одиниці.
№ 3. Заповнити таблицю: записати число, відповідно до малюнка, або навпки.
№ 4. Перетворити сантиметри у дециметри та сантиметри та навпаки.
№ 5. Розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини.

Вівторок

Українська мова
Буквар с. 56
1. Прочитати інформацію. Запам'ятати назви частин тексту та що вони означають (жовтий та блакитний прямокутники).
2. Пояснити значення прислів'я, записати його у робочому зошиті (1-2 речення)
"Малюю..."

  • Списати утворений вчора текст.
  • Записати морських звірів (Не риби. Кит, дельфін...)
Математика
Петерсон
Урок 10
№ 6. Прочитати задачу, переказати, визначити умову та запитання. Записати дані та запитання задачі у схему. З'ясувати, що потрібно знайти: ціле чи частину. Записати та розв'язати вираз.
№ 7. Розв'язати приклади та відгадати слово.
№ 8. .З'єднати крапки по порядку - числа через одне. Звернути увагу, що ці числа - парні. Їх можна поставити в пари.
Урок 11.№ 1. а) Порівняти числа. Спочатку порівнюємо десятки. Якщо десятки однакові, порівнюємо одиниці.
б) Порівнюємо без обчислень.
№ 3.  Перетворити сантиметри у дециметри та сантиметри та навпаки.

Середа

Українська мова
Буквар с. 56-57
1. Познайомитись із поняттям "літературна казка"
2.  Прочитати пояснення значення підкреслених слів (прошу батьків для дітей):

  • здибалися - зустрілися;
  • правдивий неборака - брехун;
  • глузувати - насміхатися;
  • побитися об заклад - позмагатися;
  • на один скок випередки дам - лисиця стане на один крок вперед;
  • курява здіймається - порох підіймається;
  • поза мету забіг - перебіг через фініш.


3. Читати казку "Лисичка і рак"
"Малюю..." с. 18

  • Прописати зразок елементів букв.
  • До малюнків дібрати слова-дії (бігти, скакати, мчати...)
  • Списати текст
  • Позначити слова-предмети, ознаки, дії у перших двох реченнях.
Математика
Петерсон
Урок 11
№ 2 - обидва розв'язщання записуємо в клітинках.
№ 4 - розв'язати приклади, записуючи і проміжкові відповіді (над знаками -, +)
№ 5 - виконати завдання
№ 6 - записати іще 2 способи.
№ 7 - зверніть увагу на те, скільки чисел можна вставити між даними числами рядків.

Четвер

Українська мова
Буквар с. 56-57

  • Переказати казку.
  • Дати відповідь на запитання.
Робочий зошит

  • Скласти загадку про Лисичку.
  • Виконати звуко-буквенний аналіз слова "Хвіст"
Математика
Петерсон
Урок 12
№ 1 Розкласти двоцифрові числа на розрядні доданки - десятки та одиниці.
№ 2 Повторити правила додавання та віднімання двоцифрових чисел. Виконати обчислення.
№ 3 Обчислити вирази.
№ 4 Прочитати та переказати задачі.
а), в) - з'ясувати, що треба знайти - ціле, чи частину.
б) - задача на порівняння. Пригадати правило: Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше від іншого, треба від більшого числа відняти менше.
№ 5 - за бажанням.

П'ятниця

Українська мова
Переглянути мультфільм Івана Франка "Лис Микита" за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=IU9aUm8uD6g
Робочий зошит
Записати враження про мультфільм (одним реченням)
"Малюю..."

  • Списати речення з Букваря, позначити "кольорові" слова.
  • Дібрати риму до слова "білка".
Математика
Петерсон
Урок 13
№ 1 Виконати дії спочатку трикутниками та крапками, потім - числами.
№ 2 Обчислити приклади.
№ 3 Виконати завдання (Приклад: 25+12=37; 12+25=37; 37-25=12; 37-12=25.
№ 4 Прочитати\, переказати. Записати розв'язання праворуч від схеми задачі.
№ 5 - за бажанням.
№ 6 Розв'язати рівняння.
№ 7 (чотирикутники і трикутники).









Комментариев нет

Отправить комментарий