воскресенье, 12 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

Тема тижня
СВІТ РОСЛИН
Стіна слів та завдання з музики, фізичної культури (руханки) та ЯДС (природнича галузь) у https://classroom.google.com/h

Понеділок

Українська мова
Буквар, с. 59. 
Розглянути малюнок. На ньому є напис "Чудові квіти Катерини Білокур".
Катерина Білокур - це українська самобутня художниця, яка не мала спеціальної освіти. Вона все життя прожила в селі. Але твори художниці відомі на весь світ. Основна тематика її картин - це квіти. (прошу коротко розповісти дітям)
5 картин Катерини Білокур, якими захоплюється світ | Львів — місто ...
Famous Ukrainian Artists of 20th Century
У Художньому музеї ім. Ярошенка зберігається 4 картини Катерини ...
"Малюю, пишу, читаю"
С. 20-21

  • Прописати буквосполучення у першому рядку.
  • Звуко-буквенний аналіз слова "Квіти" (2 рядок)
  • Продовжити вислів: Катерина Білокур - (хто це?)
  • Поянити приказку.
  • С. 21 - виконати завдання "Розплутай порівняння..."
Математика
Петерсон
Урок 14 (с. 29)
№ 1. а), б) - після знака питання записати вираз та розв'язати його. Не забувайте записи в дужках.
в), г) - записати дані задачі у схему та розв'язати її.
№ 2 - розв'язати приклади.
№ 3 - заповнити таблицю на склад числа 10, де трикутник та квадрат - частини десяти.

Вівторок

Українська мова
Буквар  - с. 60.
Прочитати вдумливо пояснення у жовтому та блакитному віконцях.
Збагачення мовлення. (дати прочитати дитині або прочитайте їй самі)
       Текст не цікаво читати, якщо у ньому часто повторюються одні і ті ж самі слова. Їх краще замінити схожими за значенням. Якщо зустрічаються слова-ознаки, то висловлення цікавіше, яскравіше, більш різноманітне. 
       Розглянемо текст на с. 60.  Малюнок дерева можна назвати одним словом "дерево". А можна: липа, дерево, воно, його, зелена красуня. Подумай, як іще, та усно зроби кращим цей текст. Прочитай його декілька разів.
"Малюю..." с. 21 - списати з Букваря останні два рядки с. 60.
Математика
Петерсон
Урок 14 (с. 30)
№ 4 - позначити ціле і частини, знайти Х.
№ 5 - розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини.
№ 6 - Порівняти мішки.
№ 7 - завдання з логічним навантаженням. Записати у вигляді виразів.

Середа

Українська мова
Буквар, с. 61

  • Прочитати розповідь про українську письменницю Лесю Українку..
  • Відпрацювати виразне читання вірша Лесі Українки..
"Малюю, пишу, читаю" с.22-23 (не все)

  • Прописати елемент букв (1-й рядок).
  • Доповнити віршик:
уз - уз - занадився пес
чорний, білий...

  • Списати речення з букваря (с. 62)
  • Записати диких звірів (с. 23). Дикі звірі - це звірі, які живуть вільно і за ними не доглядає людина.
Математика
Петерсон
Урок 14 (підготовка до додавання та віднімання з переходом через десяток)
1. Для того, щоб навчитися додавати та віднімати в межах 20 з переходом через десяток, потрібно добре знати склад чисел 2 - 10. Тому прошу серйозно до цього поставитися і повторити з дітьми склад чисел. Повторювати їх щодня до автоматизму.
2. № 1 Заповнити таблицю, додавши кожне число, що розміщене по горизонталі, до кожного числа, що розміщене по вертикалі. Прошу пригадати з дітьми, що числа, які додають, називаються доданками, а результат - це сума (складають в сумку). Якщо виникнуть труднощі при додаванні чисел, де суми більші 10, можна використати будь-які предмети (скласти їх разом та порахувати).
3. Після заповнення таблиці можна її дослідити. Дитина може  помітити деякі закономірності у розміщенні чисел всередині квадрата:
  • У жовтій діагоналі числа записані через одне і вони парні (2, 4, 6, 8, 10, ...)
  • У зеленій діагоналі всі числа однакові (9, 9, 9, ...)
  • Нехай ваша дитина знайде іще якісь цікаві речі у таблиці.
4. № 2. Обчислити суми за таблицею.
5. № 3. Під запитанням записати суми двох чисел, які дорівнюють 13, 17.
6. № 4. Виконати завдання  (2 = 1 + 1;  4 = 2 + 2).
7. № 5. Скласти рівності за зразком а).
8. Робочий зошит
Накреслити  квадрат АВСД зі стороною 3см. Не забути позначити під нижньою стороною її довжину. Знайти суму усіх сторін квадрата, записавши під квадратом.

Четвер

Українська мова
Буквар, с. 62.
Читати виразно вірш Лесі Українки "Вишеньки".
"Малюю, пишу, читаю"
  • Написати текст-розповідь на тему "Лисиця" за допомогою повних відповідей на запитання (с. 22). Обов'язково - заголовок, текст починаємо з абзацу.
Пропоную початок:
                       Лисиця
        Лисиця - дика тварина. Вона живе у лісі у норі.
  • У першому та другому реченні тексту позначити слова-предмети, ознаки, дії.
  • Після розповіді з нового рядка з великої букви виконати звуко-буквенний аналіз слова "Лисиця".
Математика
Петерсон
Урок 15
№ 6.Виконати дії додаванн та віднімання за числовим відрізком, виконуючи кроки вперед або назад. Дослідити приклади в) та г). Зручніше до більшого числа додавати менше.
№ 7. Прочитати задачі, повторити, скласти вираз та розв'язати.
 Звертаю увагу на задачу б). Дідусеві 64 роки. Це на 12 років більше, ніж бабусі. Щоб дізнатися. скільки років бабусі. треба звернути увагу на те, що бабусі менше років, ніж дідусеві (оскільки, за умовою задачі, дідусеві - більше). Тому знаходимо менше число дією віднімання.
Задача в) - повторити правило про порівняння чисел (Щоб дізнатися на скільки...).
№ 8.Відповісти на всі запитання задачі, складаючи вирази.
№ 9. Виконати завдання.

П'ятниця

Українська мова
Буквар, с. 62
Вивчити напам'ять останні дві строфи (стовпчики) вірша:
"Ой вишеньки-черешеньки...
Робочий зашит
Списати пнршу строфу (стовпчик), позначити слова-предмети, ознаки, дії, виконати звуко-буквенний аналіз слова "Вишеньки".     
Математика
Додавання з переходом через десяток.
Щоб додати два числа, сума яких буде більша за 10, потрібно друге число додавати частинками. Перша частинка буде доповнювати перше число до 10, а друга частинка - та, яка залишилася. Розглянемо приклад:

  • 7 + 5  
  • До числа 7 треба додати 3, щоб отримати 10. 
  • Число 5 розкладаємо на дві частинки: 3 і 2.
  • Таким чином до числа 7 додаємо по черзі дві частинки числа 5
  • 7 + 3 + 2 = 12 
Петерсон
Урок 16.
№ 1 Саме таким чином на малюнках пояснюється додавання.
№ 2. Додавання другого числа частинками, які записуємо під цим числом. Розв'язання з поясненням.
№ 3. Заповнити результати в таблиці. Дослідити таблицю.
Висновки, до яких має дійти дитина з допомогою дорослого.

  • При додаванні числа до 9 у сумі (результаті) в одиницях завжди цифра буде на 1 менша, ніж число, яке додавалось: 9 + 4 = 13
  • При додаванні числа до 8 у сумі (результаті) в одиницях завжди цифра буде на 2 менша, ніж число, яке додавалось: 8 + 4 = 12.
  • Нічого у таблиці більше не потрібно дописувати, крім результату обчислення.
№ 4. Розв'язати задачі. 

Комментариев нет

Отправить комментарий