вторник, 21 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання


Тема тижня
СВІТ ТВАРИН
Стіна слів та завдання з музики, фізичної культури (руханки) та ЯДС (природнича галузь) у https://classroom.google.com/h

Вівторок

Українська мова
Буквар, с. 63. 

Розглянути малюнок. Описати тварин, які там зображені.
На ньому є напис "Дивовижні тварини Марії Примаченко".
Марія Примаченко - відома у всьому світі українська самобутня художниця. ЇЇ малюнки схожі на дитячі. Але саме ця особливість і принесла їй всесвітню славу.
Посилання на відео про цю художницю.
https://www.youtube.com/watch?v=gX1O1-EFkk4
В Киеве откроется выставка работ Марии Примаченко - харьковские ...
Фантастичні звірі, що розбіглись світом, або Чому картини ...

"Малюю, пишу, читаю", сс. 24.

  • Прописати писані букви з поданих друкованих, у яких є елемент "о", повторюючи до кінця рядка.
  • Ознайомитися зі словами-родичами, які мають спільну частину (корінь - олен). З'ясувати, чим відрізняються значення цих слів (великий, маленьке, дуже маленьке). 
  • За попереднім зразком та малюнком утворити ланцюжок таких слів (гусак, ..., ...)
  • Продовжити речення про Марію Примаченко.
  • Списати та продовжити розповідь про оленів (якими народжуються оленятка, опис тваринки, чим харчуються, де живуть). 
  • Розфарбувати малюнок.
Математика
Петерсон. 
Урок 16.
№ 5. Виконати завдання. Розв'язання записати поряд.
№ 6. Розв'язати приклади. Прошу не забувати записувати результати біля прикладів. розшифрувати слово.
№ 7. Магічні квадрати. Ці квадрати цікаві тим, що сума чисел по горизонталі, вертикалі та діагоналі однакова. Щоб розв'язати такий квадрат, потрібно знайти суму трьох чисел у вертикалі, горизонталі або діагоналі. Записати цей результат зверху над квадратом (підказка). Потім шукаємо рядки, де є два числа і записуємо третє число таке, щоб сума дорівнювала числу над квадратом. Так робимо до кінця. Всі суми рядків квадрата повинні бути однаковими.

Середа

Українська мова
Буквар.
 С. 64. Текст-опис. У ньому описується зовнішній визляд, властивості, характер людини, тварини , рослини... (визначення у жовтому віконці).

  • Гра-дослідження тесту-опису рака.
  • Прочитати та переказати опис лисички. Малювати не потрібно.
"Малюю, пишу, читаю", с. 25. 

  • Дописати текст-опис, використовуючи слова з довідки.
  • Розфарбувати малюнок.
Математика
Петерсон
Урок 17.
№ 1. Розв'язати приклади-рибки та розфарбувати рибки з рибалками однаковим кольором.
№ 2. Відповісти на запитання задачі, записуючи дії та результати над запитаннями.
№ 3. Виконати завдання.
№ 4. Порівняти значення виразів, не обчислюючи.

Четвер

Українська мова
Буквар
С. 65

  • Прочитати для ознайомлення повідомлення про Михайла Коцюбинського.
  • Можна дітям розповісти про те, що Михайло Коцюбинський деякий час жив у нашому місті. У цій хатині зараз знаходиться музей. Можна знайти в інтернеті фото цього музею (замість екскурсії, яка була запланована).
  • Прочитати казку "Про двох цапків".
  • За можливості, через QR код прослухати казку "Дві кізочки".
  • Порівняти ці дві казки ( чим схожі, чим відрізняються).
"Малюю, пишу, читаю" 
С. 26

  • Прописати подані друковані букви писаними (великі)
  • За поданими малюнками написати відповідні слова (мама: їжачиха, вівця; тато: їжак, баран; маклятко: їжаченя, ягня).
  • Звернути увагу, що і випадку з їжаком слова схожі, а у випадку з бараном - абсолютно різні.
  • Списати перше речення казки "Про двох цапків" (с. 65, а не 60, як у зошиті). Позначити слова-предмети,ознаки, дії. Позначити склади простим олівцем у словах, які мають 3 склади.
С. 27 -  записати свійських тварин.
Математика
Петерсон. 
Урок 17.
№ 5 Виконати дії (5+7, 6+7...), (12- 9, 13-9...), 16-5, 16-6...). Записати результати у кружечки.
№ 6 Порівняти, де можна, неповні числа (поставити знаки більше, менше). Де не можна порівняти, у клітинці поставити знак питання. При порівнюванні чисел звертаємо увагу на десятки або одиниці, одноцифрові/двоцифртові числа...
№ 7 Пригадуємо такі задачі. На промені ставимо рисочки та букви-імена. Хто прибіг раніше - позначка ближче до початку, хто пізніше - далі від початаку. За отриманим рисунком усно відповідаємо на запитання.
Урок 18.
№ 1 Розв'язати приклади, записуючи результати біля прикладів.А потім пекреносимо результати у табличку та розшифрувати слова та вислів.
№ 2 Виправити помилку зеленою ручкою.

П'ятниця

Українська мова
Буквар 
С. 66.

  • Познайомитися із визначенням загадки.
  • Прочитати та відгадати загадку.
  • Розглянути малюнок. Склвасти загадки про тварин. Одну із них записати у робочий зошит.
"Малюю, пишу, читаю" с. 26-27
Виконати завдання за текстом "Переплутанка".
Математика.
Петерсон
Урок 18
№ 3 Розв'язати задачі:

  • Прочитати
  • Переказати.
  • Визначити, що потрібно знайти - ціле чи частину. 
  • Скласти та записати вираз.
  • Розв'язати.
№ 5. Скласти 4 рівності із поданих чисел (9 + 6 = 15...)
№ 6 Заповнити табличку. Звернути увагу, що по горизонталі в кожному наступному прямокутнику паличок стає більше. А в кожному рядку змінюється фігура.
№ 7 Виконати завдання.

Карантин продовжено до 11 травня. Тому працюймо далі в такому ж режимі.
Дякую усім, хто працює! Шановні батьки, ви просто молодці! Адже, я роозумію, що ви не вчителі і вам важко пояснювати, контролювати виконання завдання. При цьому іще й виконувати свою власну роботу. Бажаю вам здоров'я, терпіння, злагоди.
ТРИМАЙТЕСЯ!!!
Картинки Сердечек - Только самые красивые сердечки!

Комментариев нет

Отправить комментарий