Тема тижня
СВІТ ТВАРИН
Стіна слів та завдання з музики, фізичної культури (руханки) та ЯДС (природнича галузь) у https://classroom.google.com/h
Вівторок
Українська мова
Буквар, с. 63.
Розглянути малюнок. Описати тварин, які там зображені.
На ньому є напис "Дивовижні тварини Марії Примаченко".
Марія Примаченко - відома у всьому світі українська самобутня художниця. ЇЇ малюнки схожі на дитячі. Але саме ця особливість і принесла їй всесвітню славу.
Посилання на відео про цю художницю.
https://www.youtube.com/watch?v=gX1O1-EFkk4
"Малюю, пишу, читаю", сс. 24.
Петерсон.
Урок 16.
№ 5. Виконати завдання. Розв'язання записати поряд.
№ 6. Розв'язати приклади. Прошу не забувати записувати результати біля прикладів. розшифрувати слово.
№ 7. Магічні квадрати. Ці квадрати цікаві тим, що сума чисел по горизонталі, вертикалі та діагоналі однакова. Щоб розв'язати такий квадрат, потрібно знайти суму трьох чисел у вертикалі, горизонталі або діагоналі. Записати цей результат зверху над квадратом (підказка). Потім шукаємо рядки, де є два числа і записуємо третє число таке, щоб сума дорівнювала числу над квадратом. Так робимо до кінця. Всі суми рядків квадрата повинні бути однаковими.
Буквар.
С. 64. Текст-опис. У ньому описується зовнішній визляд, властивості, характер людини, тварини , рослини... (визначення у жовтому віконці).
Петерсон
Урок 17.
№ 1. Розв'язати приклади-рибки та розфарбувати рибки з рибалками однаковим кольором.
№ 2. Відповісти на запитання задачі, записуючи дії та результати над запитаннями.
№ 3. Виконати завдання.
№ 4. Порівняти значення виразів, не обчислюючи.
Буквар
С. 65
С. 26
Математика
Петерсон.
Урок 17.
№ 5 Виконати дії (5+7, 6+7...), (12- 9, 13-9...), 16-5, 16-6...). Записати результати у кружечки.
№ 6 Порівняти, де можна, неповні числа (поставити знаки більше, менше). Де не можна порівняти, у клітинці поставити знак питання. При порівнюванні чисел звертаємо увагу на десятки або одиниці, одноцифрові/двоцифртові числа...
№ 7 Пригадуємо такі задачі. На промені ставимо рисочки та букви-імена. Хто прибіг раніше - позначка ближче до початку, хто пізніше - далі від початаку. За отриманим рисунком усно відповідаємо на запитання.
Урок 18.
№ 1 Розв'язати приклади, записуючи результати біля прикладів.А потім пекреносимо результати у табличку та розшифрувати слова та вислів.
№ 2 Виправити помилку зеленою ручкою.
Буквар
С. 66.
Виконати завдання за текстом "Переплутанка".
Математика.
Петерсон
Урок 18
№ 3 Розв'язати задачі:
№ 6 Заповнити табличку. Звернути увагу, що по горизонталі в кожному наступному прямокутнику паличок стає більше. А в кожному рядку змінюється фігура.
№ 7 Виконати завдання.
Карантин продовжено до 11 травня. Тому працюймо далі в такому ж режимі.
Дякую усім, хто працює! Шановні батьки, ви просто молодці! Адже, я роозумію, що ви не вчителі і вам важко пояснювати, контролювати виконання завдання. При цьому іще й виконувати свою власну роботу. Бажаю вам здоров'я, терпіння, злагоди.
ТРИМАЙТЕСЯ!!!
Буквар, с. 63.
Розглянути малюнок. Описати тварин, які там зображені.
На ньому є напис "Дивовижні тварини Марії Примаченко".
Марія Примаченко - відома у всьому світі українська самобутня художниця. ЇЇ малюнки схожі на дитячі. Але саме ця особливість і принесла їй всесвітню славу.
Посилання на відео про цю художницю.
https://www.youtube.com/watch?v=gX1O1-EFkk4
"Малюю, пишу, читаю", сс. 24.
- Прописати писані букви з поданих друкованих, у яких є елемент "о", повторюючи до кінця рядка.
- Ознайомитися зі словами-родичами, які мають спільну частину (корінь - олен). З'ясувати, чим відрізняються значення цих слів (великий, маленьке, дуже маленьке).
- За попереднім зразком та малюнком утворити ланцюжок таких слів (гусак, ..., ...)
- Продовжити речення про Марію Примаченко.
- Списати та продовжити розповідь про оленів (якими народжуються оленятка, опис тваринки, чим харчуються, де живуть).
- Розфарбувати малюнок.
Петерсон.
Урок 16.
№ 5. Виконати завдання. Розв'язання записати поряд.
№ 6. Розв'язати приклади. Прошу не забувати записувати результати біля прикладів. розшифрувати слово.
№ 7. Магічні квадрати. Ці квадрати цікаві тим, що сума чисел по горизонталі, вертикалі та діагоналі однакова. Щоб розв'язати такий квадрат, потрібно знайти суму трьох чисел у вертикалі, горизонталі або діагоналі. Записати цей результат зверху над квадратом (підказка). Потім шукаємо рядки, де є два числа і записуємо третє число таке, щоб сума дорівнювала числу над квадратом. Так робимо до кінця. Всі суми рядків квадрата повинні бути однаковими.
Середа
Українська моваБуквар.
С. 64. Текст-опис. У ньому описується зовнішній визляд, властивості, характер людини, тварини , рослини... (визначення у жовтому віконці).
- Гра-дослідження тесту-опису рака.
- Прочитати та переказати опис лисички. Малювати не потрібно.
- Дописати текст-опис, використовуючи слова з довідки.
- Розфарбувати малюнок.
Петерсон
Урок 17.
№ 1. Розв'язати приклади-рибки та розфарбувати рибки з рибалками однаковим кольором.
№ 2. Відповісти на запитання задачі, записуючи дії та результати над запитаннями.
№ 3. Виконати завдання.
№ 4. Порівняти значення виразів, не обчислюючи.
Четвер
Українська моваБуквар
С. 65
- Прочитати для ознайомлення повідомлення про Михайла Коцюбинського.
- Можна дітям розповісти про те, що Михайло Коцюбинський деякий час жив у нашому місті. У цій хатині зараз знаходиться музей. Можна знайти в інтернеті фото цього музею (замість екскурсії, яка була запланована).
- Прочитати казку "Про двох цапків".
- За можливості, через QR код прослухати казку "Дві кізочки".
- Порівняти ці дві казки ( чим схожі, чим відрізняються).
С. 26
- Прописати подані друковані букви писаними (великі)
- За поданими малюнками написати відповідні слова (мама: їжачиха, вівця; тато: їжак, баран; маклятко: їжаченя, ягня).
- Звернути увагу, що і випадку з їжаком слова схожі, а у випадку з бараном - абсолютно різні.
- Списати перше речення казки "Про двох цапків" (с. 65, а не 60, як у зошиті). Позначити слова-предмети,ознаки, дії. Позначити склади простим олівцем у словах, які мають 3 склади.
Математика
Петерсон.
Урок 17.
№ 5 Виконати дії (5+7, 6+7...), (12- 9, 13-9...), 16-5, 16-6...). Записати результати у кружечки.
№ 6 Порівняти, де можна, неповні числа (поставити знаки більше, менше). Де не можна порівняти, у клітинці поставити знак питання. При порівнюванні чисел звертаємо увагу на десятки або одиниці, одноцифрові/двоцифртові числа...
№ 7 Пригадуємо такі задачі. На промені ставимо рисочки та букви-імена. Хто прибіг раніше - позначка ближче до початку, хто пізніше - далі від початаку. За отриманим рисунком усно відповідаємо на запитання.
Урок 18.
№ 1 Розв'язати приклади, записуючи результати біля прикладів.А потім пекреносимо результати у табличку та розшифрувати слова та вислів.
№ 2 Виправити помилку зеленою ручкою.
П'ятниця
Українська моваБуквар
С. 66.
- Познайомитися із визначенням загадки.
- Прочитати та відгадати загадку.
- Розглянути малюнок. Склвасти загадки про тварин. Одну із них записати у робочий зошит.
Виконати завдання за текстом "Переплутанка".
Математика.
Петерсон
Урок 18
№ 3 Розв'язати задачі:
- Прочитати
- Переказати.
- Визначити, що потрібно знайти - ціле чи частину.
- Скласти та записати вираз.
- Розв'язати.
№ 6 Заповнити табличку. Звернути увагу, що по горизонталі в кожному наступному прямокутнику паличок стає більше. А в кожному рядку змінюється фігура.
№ 7 Виконати завдання.
Карантин продовжено до 11 травня. Тому працюймо далі в такому ж режимі.
Дякую усім, хто працює! Шановні батьки, ви просто молодці! Адже, я роозумію, що ви не вчителі і вам важко пояснювати, контролювати виконання завдання. При цьому іще й виконувати свою власну роботу. Бажаю вам здоров'я, терпіння, злагоди.
ТРИМАЙТЕСЯ!!!
Комментариев нет
Отправить комментарий