понедельник, 27 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

Тема тижня
ВЕСЕЛКА 
Дайте дітям переглянути відео про утворення веселки
https://www.youtube.com/watch?v=O0cUCgSnRmw
Стіна слів та завдання з образотворчого мистецтва, української мови (читання) та ЯДС (природнича галузь) у https://classroom.google.com/h

Понеділок

Музика
Тема "Улюблені мультфільми". Музика до мультфільмів.
Веселка
https://www.youtube.com/watch?v=Lf_-rjxc7gg
Пісенька Єнота
https://www.youtube.com/watch?v=m0CXrqOq4sI
Чунга-Чанга
https://www.youtube.com/watch?v=tSq9jJwi7rM
Українська мова
Буквар - с. 67 (розглянути малюнок - Що відбувається на малюнку?)
С. 68. Зв'язок між змістом тексту і заголовком.
У заголовку відображається тема тексту ( про що іде мова в тексті).
Провести дослідження.
"Малюю, пишу, читаю"
С. 28.

  • Прописати  букви та їх сполучення (1 рядок).
  • Звуко-буквенний аналіз слова "Кольори" (2 рядок).
  • Записати перелітних птахів (3, 5 рядки)
  • Прочитати текст, дібрати до нього заголовок та переказати.
  • Поставити 2 запитання до тексту та записати їх у робочий зошит.
Математика
Петерсон
Урок 19. (віднімання з переходом через 10).
Числа при відніманні називаються: зменшуване (число, яке зменшують, бо від нього віднімають), від'ємник (число, яке віднімають), різниця (те, що залишилося після того, як відняли-відрізали). Раніше ми вчили ці поняття, але діти забули. Прошу з дітьми це вивчити.
№ 1
12 - 5 
При такому відніманні не виходить від одиниць відняти одиниці. Адже від 2 відняти 5 неможливо.
Що при цьому робити?
Можна побачити, що від 12 легко відняти 2.
Отже можна число 5 відняти частинами: спочатку 2, потім 3:
12 - 5 = 12 - 2 - 3 = 7
Саме так пояснюється такий приклад у завданні №1.
Аналогічно виконуємо решта прикладів і з'єднуємо їх між собою.
№ 2.
Віднімаємо числа, розкладаючи від'ємник на "зручні доданки" (які зручно віднімати).
Твкт є пояснення розв'язання прикладу та правильного запису.
Виконати приклади за зразком та перевірити дією додавання (додати різницю та від'ємник).
№ 3 - розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини. Можна називати числа при додавання та відніманні (З.
№ 4 - розв'язати приклади, позначаючи результати проміжкових дій над знаками -, +.

Вівторок

Українська мова
Буквар  - с. 69. Ознайомлення дітей із поняттям "Часопис". Прочитати текст. Познайомитися із фото часописів (журналів, газет). Можливо серед них є такі, які дитина читала.
"Малюю. пишу, читаю"
С. 29.

  • Закінчити текст про лелек. 
  • Дібрати до тексту заголовок.
  • Записати заголовок, початок тексту та іще 2-3 придумані речення.
  • У придуманих реченнях позначити слова-предмети, ознаки, дії.
  • Списати речення з Букваря (с. 68)
Математика
Петерсон
Урок 19.
№ 5 розв'язати задачі:

  • прочитати задачу;
  • переказати задачу;
  • визначити, яку число більше, яке менше, і, відповідно розмістити дані у схемі;
  • розв'язати задачу.
№ 6. Розв'язати задачу:

  • спочатку дізнатися, скільки марок дав Мишко Гені;
  • потім дати відповідь на запи таня задачі.
№ 7 - виконати завданя та записати під "віконцями".

Середа

Українська мова
Текст для читання "Веселка" у https://classroom.google.com/h
Це копія тексту, а у Класрумі є повне завдання.
У тексті переплутані слова. Їх протрібно розплутати та прочитати текст.
                   калесВе 
         кулесВе намож точас чипотиба тілкувнаВо ляз’явється лико цесон міусєтьсяха лотепму щидоку.
        еЦ родпринє вищея жеду рагне. наВо єма міс рівкольо: вонийчер, жерановий, вожтий, ленезий, китбланий, исній, левийофіто.
        калесВе жеду нараг. Вано сядопобаєть місв.
"Малюю, пишу, читаю" с.30

  • Прописати з друкованих великих букв, у яких є даний елемент, відповідні писані (1 рядок).
  • Скласти імена хлопчиків та дівчаток із поданих складів - 4 імені (3, 4 рядок).
  • Скласти та записати всі 3 речення.
Математика
Петерсон
Урок 20
№ 1 - розв'язати приклади, записавши біля кожного результат, та розшифруй вислів.
№ 2 - задача

  • прочитати;
  • переказати;
  • поставити запитання за поданою схемою;
  • Дати відповіді на ці запитання, склавши вирази та розв'язавши їх;
  • Результати можна для зручності записувати біля знака запитання у схемі.
№ 5 - розв'язати приклади.
№ 6 - виконати завдання.

Четвер

Працюємо у Класрумі. підтягуємо всі борги.
Працюймо далі. Усім здоров'я, терпіння, злагоди!

Комментариев нет

Отправить комментарий