понедельник, 4 мая 2020 г.

Дистанційне навчання

Добрий день, шановні батьки!
Пройшов місяць квітень. А у цьому місяці у нас були іменинники:
Нечипорук Назарій (1 квітня)
Хаджинов Єгор (16 квітня)
Колісник Марія (19 квітня)
Вчора, 3 травня, святкував день народження наш Кушнір Владик. 
Вітаємо всіх іменинників! Бажаємо міцного здоров'я, успіхів у своїх маленьких та великих справах, задоволення від життя!
Прошу пробачення за запізнілі привітання.
Привітання з днем народження дитині - картинки, листівки ...
Тема тижня
МОЯ РОДИНА
Пропоную переглянути з дітьми короткометражні анімовані стрічки про родинні стосунки. Вони навчають емпатії дітей та дорослих
https://womo.ua/multfilmiv-pro-simyu/
Стіна слів та завдання з образотворчого мистецтва, української мови (читання) та ЯДС  у https://classroom.google.com/h

Понеділок

Українська мова
Буквар
С. 70 - розглянути малюнок, розповісти про героїв малюнка.
С. 71. Текст-міркування.

  • Загалом такий текст відповідає на запитанн Чому?
  • Познайомитися із поняттям "Текст-міркування" (жовте віконце).
  • Гра-дослідження. Дослідити текст "Родина важлива".
  • За початком усно скласти текст-міркування (кілька речень - чому у дружній родині і в холод тепло?)
"Малюю, пишу, читаю"

С. 31 . Загадка-акровірш - перші букви кожного рядка складає слово-відгадку.

  • У друкованому тексті загадки позначити слова-предмети, ознаки, дії.
  • Списати загадку віршиком. 
  • Підкреслити двоскладові слова.
  • Після списаної загадки у новому рядку  виконати звуко-буквенний аналіз слова-відгадки.
Математика
Петерсон
Урок 20
№ 3. Розв'язати задачі. Б), в) - записати дані у схему.
№ 4. Порівняти величини. Якщо потрібно, перетворити в однакові одиниці вимірювання.
№ 7. Розв'язати задачу, пригадуючи, з яких половинок складається число 12.
Урок 21
№ 1. Заповнити таблицю. Блакитні клітинки - це доданки, білі клітинки - це суми. Заповнюємо за принципом координат ("Морський бій"). Знаходимо невідому суму, або невідомий доданок. (ціле, частини).

Вівторок

Українська мова
Буквар. С.72

  • Прочитати статтю про українського учителя, письменника, Василя Сухомлинського.
  • Усно поміркувати над висловом "Дитина - дзеркало родини".
  • Усно поміркувати, що означає прислів'я "Дерево тримаєжться корінням, а людина - сім'єю".
  • Ці вислови актуальні для дітей та дорослих. Адже саме ми, дорослі, повинні розуміти, що нащі діти виховуються в сім'ї та сім'єю.
"Малюю, пишу, читаю"

  • Каліграфічна хвилинка. Прописати буквосполучення за зразком. (1-й рядок). 
  • Виконати звуко-буквенний аналіз слова "Сім'я" (2-й рядок).
  • За допомогою олівця розділити ланцюжок на окремі слова.
  • Друкованими буквами записана основна частина розповіді про в'юна. А нижче писаними буквами - зачин.
  • Отже, зачин уже записаний, Потрібно із поданих речень та речення з розділеними словами утворити продовження тексту.
  • Записати утворений текст.
Математика
Петерсон
Урок 21.
№ 2 - розв'язати задачі. Де є схеми - заповнити їх.
№ 3 - розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини.
№ 4 - задача на знаходження периметра многокутника.
Периметр многокутника - це сума усіх його сторін. Щоб знайти периметр многокутника, потрібно всі його сторони додати. (вивчити правило)
№ 5 - завдання на знаходження периметра многокутників. Для цього потрібно виміряти довжину усіх сторін многокутника, записати їх довжини біля самих сторін. Потім додати ці сторони і результат записати у блакитну клітинку.
№ 6 - виконати завдання.

Середа

Українська мова
Буквар. С.73.
Прочитай, виконуючи запропоновані завданняя.
"Малюю, пишу, читаю"
С. 33.

  • Прочитати початок тексту, позначити у всіх словах наголос.
  • Продовжити та записати міркування про собаку (1-2 речення).
Математика
Петерсон
Урок 22
№ 1 - розв'язати задачі:

  • прочитати
  • переказати
  • розв'язати
  • якщо є схема, записати дані у схему
№ 2 - розв'язати задачу, записуючи вирази та розв'язки біля знаків запитання у схемі.
№ 3 дати відповіді на запитання задачі:

  • прочитати
  • переказати
  • записати дані задачі у схему
  • розв'язати задачу, записуючи вирази та розв'язки біля знаків запитання у схемі.

Четвер

Українська мова
Буквар, с. 73. Переказати казку В. Сухомлинського "Найкраща мама".
"Малюю, пишу, читаю".
С. 34

  • Розгадати ребуси та записати розгадані слова (1, 2 рядки).
  • Прочитати текст, виписати з нього слова з апострофом та м'яким знаком. Перше слово з великої букви, наступні - з маленької через кому. Вкінці - крапка.
  • Списати останнє речення з Букваря, с. 72.
Математика
Петерсон
Урок 22
№ 4, 5 - заповнити таблиці, виконуючи дії додавання/ віднімання.
№ 6 - Відгадати слово, розв'язавши приклади. Прошу не забуватися записувати проміжкову відповідь над знаком першої дії та результат приклада.
№ 7 - розв'язати рівняння, позначаючи ціле та частини.
№ 8 - поставити знаки + та -, щоб рівність була правильною.
№ 9 - виконати завдання.

П'ятниця

Українська мова
Читання тексту на вибір у https://classroom.google.com/h
Розповісти, про що цей текст у робочому зошиті (1 речення)
"Малюю, пишу, читаю" 
С. 35 -  прочитати текст та списати один із абзаців. В останньому реченні тексту позначити слова-предмети, ознаки, дії.
Математика
Повторити правила (ці правила дитина повинна знати напам'ять бездоганно):

  • Периметр многокутника - це сума усіх його сторін. Щоб знайти периметр многокутника, потрібно всі його сторони додати.
  • Щоб знайти ціле - треба додати його частини.
  • Щоб знайти частину, треба від цілого відняти іншу частину.
  • Щоб дізнатися, на скільки одне число більше або менше від другого числа, треба від більшого числа відняти менше число.
  • назви чисел при додаванні (доданок, доданок, сума) та відніманні (зменшуване, від'ємник, різниця)

Шановні батьки, після свят  (13.05 та 14.05) для дітей будуть проведені дві діагностичні роботи на перевірку набутих знань та умінь з математики та української мови.
Будуть приблизно такі завдання:
Математика (13.05)
1. Текстова задача із запропонованою схемою на дві дії. Дитина повинна буде розв'язати задачу двома діями з поясненням та  повною відповіддю.
2. Рівняння.
3. Приклади на додавання та віднімання у межах 100, без переходу через десяток, та у межах 20, з переходом через десяток.
4. Приклади на порівняння величин.
5. Креслення прямокутника.
Українська мова (14.05)
1. Прочитати запаропонований текст.
2. Списати частину тексту.
3. Позначити у реченні слова-предмети, ознаки, дії.
4. Звуко-буквенний аналіз слова.
5. Дати повну відповідь на запитання до тексту.

Завдання діти повинні виконувати самостійно з обмеженням часу (30 хв), саме в той день, коли воно дане. В цей же день батьки повинні сфотографувати роботу та надіслати мені на пошту. Роботи мною роздруковуються та зберігаються. Вам на пошту будуть надіслані результати роботи. 
Нагадую, що діти не оцінюються і робота має діагностичний характер (визначаю для себе рівень досягнень). Але вона повинна бути виконана учнем/ ученицею обов'язково. 

Тому прошу батьків спланувати свій день так, щоб дитина могла виконати первірні роботи у ці числа.
Сподіваюсь на співпрацю та Вашу самосвідомість!










Комментариев нет

Отправить комментарий