понедельник, 11 ноября 2019 г.

На уроках

Тема тижня

ТЕАТР

Тема дня
Чому люди ходять до театру?
Навіщо нам театр?

ЯДС (мовно-літературна галузь)

1. Ранкове коло. Привітання (привіт, салют, добридень, вітаю, доброго ранку)
2. Вправа "Дзеркало"
Діти по черзі на вибір говорять:
 - Я Макар. Я радію (сумую, дивуюсь) ось так!
Дитина показує емоцію мімікою. Усі діти як в дзеркалі повторюють.
3. Щоденні новини.

  • Який день тижня?
  • Скільки днів у тижні?
  • Який по порядку у тижні понеділок?
  • Який день є четвертим у тижні?
Діти повинні знати дні тижня та їх кількість.
4. Представлення теми тижня. Діти закреслюють у написаному букви слова, що означає перший день тижня. Залишається слово.
    ПОТЕНЕАДІТЛОКР - ТЕАТР
5. Вправа "Інерв'ю" (робота в парах).
Запитання, які задають діти один одному.

  • Чи був ти у театрі?
  • У якому? Коли?
  • Що сподобалося? Не сподобалося?
  • Що запам'яталося?
  • Що здивувало?
  • Чи сам (сама) брав участь у виставі (виступі на сцені)?
6. Крісло автора.
За бажанням діти по черзі розповідають про свого товариша у парі (про що дізнався у інтерв'ю). На жаль це завдання виявилося важкуватим для дітей. Не про все запитали у товариша, не все запам'ятали.
7. Складання таблиці "Знаємо. Хочемо дізнатися. Дізналися".
8. Рефлексія. Вправа "Мікрофон"
"Люди ходять до театру, бо..."
Діти продовжують речення.

Українська мова

1. Робота з Букарем (с. 40)
2. Робота з театральною афішею.

  • Куди запрошує афіша?
  • На який місяць репертуар?
  • Які вистави пропонуються?
  • Де відбувається дійство?
  • У які дні вистави?
  • О котрій годині розпочинаються?
3. Стіна слів

  • СЦЕНА, 
  • ВИСТАВА, 
  • АКТОР, 
  • ГЛЯДАЧ, 
  • ЗАЛ, 
  • МАСКА  
4. Робота у зошиті для друкування.

  • Списування з дошки друкованими буквами.
  • Звуко-буквений аналіз слова 
СЦЕНА - 5 зв., 5 б., 2 скл.
5. Робота у зошиті "Малюю..."
  • Прописування маленької букви а (с. 4)
  • Розгадування ребуса: ШИШКА - ШАШКИ.
  • Робота із текстом - віршик про антилопу (с. 5): обведення слів-предметів синім кольором, слів-дій червоним кольором. Службові слова - зеленим кольором. Опрацювали тільки 2 рядочки. Більше не потрібно. Вдома прошу цей віршик почитати.
  • Звуко-буквений аналіз слова АНТИЛОПА (С. 5).
Математика
  • Із цифрами сьогодніне працювали, тому запису про усний рахунок у Першокласному запинику не буде. Усі наліпки приклею завтра.
  • Знайомство із цифрою 7 (на що схожа, як пишеться)
  • Обговорення: у яких казках зустрічається число 7 ("Сім гномів", "Про козу та семеро козенят").
  • Робота у зошиті Петерсон (Урок 8).



Комментариев нет

Отправить комментарий